Hoe koortslip verbergen

Heey!

Ik heb dus een hele grote koortslip.
hij zit over bijna heel m’n bovenlip en en die is heel dik.

Nu is het morgen dus oudjaar… en ik ga naar een feest…
maar het ziet er echt niet lekker uit zegmaar :bored:

heeft iemand misschien een ideetje hoe ik hem een beetje kan verbergen?
dmv een kledingstuk of iets.

xx

Huh? xD

Die kleine pleistertjes erop plakken en vervolgens een opvallende kleur lippenstift opdoen, denk aan rood of heel donkerrood, roze etc

Een zak over je hoofd trekken? :see_no_evil:

Of een sjaal omdoen ofzo en een beetje over je kin trekken?

heb ik al geprobeerd, en dan moet ik 6 van die dingetjes opplakken al wil ik hem bedekken… en hij is heel dik en doet pijn. dus lippestift erop doen lijkt me niet zo prettig xD

xD hoe krijg je zoiets? ik heb dat echt nog nooit gehad… das toch een vorm van Herpes btw?

wow dan is hij wel erg groot :open_mouth:
dit is wel de beste manier om hem te bedekken, en als er een pleistertje op zit, kan je er makkelijk met lippenstift overheen gaan, zorg er gewoon voor dat je altijd een lippenstift hebt voor je koortslip. Maar anders kan je, net zoals hierboven vernoemd, een sjaal omdoen en die over je lip bedekken, of je koopt een nep snor, als grapje ofzo

kan door glazen komen die niet goed schoon zijn.
maar ook als je verkouden bent door het snuiten hele tijd. (zo krijg ik het altijd) komt volgens mij ook gewoon omdat je weerstand dan slechter is.

jaa ik ben afgelopen week ziek geweest, en tadaaa. weerstandlaag. koortslip!
ik krijg het ook altijd al ga ik op vakantie naar een warm land. heel raar! :bored:

maar ben er nog steeds niet achter hoe ik er zo snel mogelijk afkom :stuck_out_tongue: haha

maargoed.

iemand nog ideetjes of niet?

Toen ik ze eerder wel eens had deed ik er atijd gewoon een beetje foundation met daarover een poedertje, dan zag je ze ook niet. maar op je lip is anders, werkt gewoon lippenstift eroverheen niet?

nee kijk.
mijne lijkt op deze, het is hem niet[plaatje van internet], maar hij lijkt er heel erg op;

http://images.google.nl/url?source=imgres&ct=tbn&q=http://www.huidarts.com/patinfo/uploads/1020970398_Foto_koortslip.jpg&usg=AFQjCNESeUYjyCgpRf2Z9WYzZFgwcb5s2g

Bah!

Wooow!!

gewoon niet naar het feestje gaan?

ja daar zat ik ook al aan te denken…
maar ik heb al een kaartje van ¤25,- gekocht, en om thuis te zitten heb ik ook niet zoveel zin in!

:astonished: woow

Uuhm Sjaal?

ik denk dat ik dat wel het beste kan doen ja!

zo, als het een beetje lijkt op dat plaatje…
vind ik het heeeeeeeeel zielig voor je!
misschien naar de huisarts, allerigische reactie ofzo?
ik zal dan maar voor de sjaal gaan…

Vind het echt heel vervelend voor je!
Maar ja dan zou ik voor de sjaal gaan, kan niks beters verzinnen.

e moet er absoluut geen makeup op smeren.
Je kan er gewoon niks aan doen het heeft +/- een week nodig om helemaal te herstellen… creme blijven smeren is het belangrijkste zodat het zich niet verspreid.
Het is echt heel vervelend voor je maa rje kan er niks aan doen.
Het is toch donker dan… met bepaalde lichten, het is op je lip dus waarschijnlijk zie je het dan toch niet zo goed. Kijk uit met andere mensen te besmetten en doe anders een sjaal om maar vooral creme blijven smeren!