Hoe kon hij..

Hii gurls,
Ik heb een beetje een probleem. Er is een jongen die ik heel leuk vind en hij mij, maar we hebben nog niet ofzo. Vlak voordat die op vakantie ging heeft die beloofd om niet met iemand te zoenen. Vandaag is die terug gekomen en heeft verteld dat die dat wel heeft gedaan… En hij was niet dronken! Hij zegt wel allemaal sorry dit sorry enzo, maar toch. Ik weet echt niet wat ik moet doen, toch met m verdergaan of ermee stoppen. Pff… :frowning_face: Hopelijk kunnen jullie me helpen! Xoxo

Als hij genoeg om je gaf, zou hij dat niet hebben gedaan.

verdergaan, maar zodra je er achter komt dat hij niet net zo serieus is als jij, ermee kappen. wel eerlijk dat hij het gelijk opbiecht, dat zegt misschien ook wel wat.

Nu even loslaten. Als hij je dan toch wil, komt hij terug. Maar wees nu onafhankelijk; laat hem nu maar met rust… Dat is het beste

als je nog niks met hem had kun je het hem ook niet verbieden vind ik…
ook al heeft ie dat gezegt. hij zit nog niet aan jou ‘vast’ zeg maar.
maar het is idd niet leuk om het te horen. ik zou hem even met rust laten en kijken wat hij doet en als jij je wat beter voelt weer met em praten enzo

het is vakantie, dus dan doen mensen meestal dingen die ze normaal niet doen. Hij heeft het tenminste wel eerlijk gezegd tegen je, en het niet verzwegen zodat je er zelf achter zou komen. Je moet niet boos zijn op hem ofzo. Je moet het wat laten rusten, en je moet zn vertrouwen weer winnen. Dat moet je dan ook tegen hem zeggen denk ik, anders komt er nooit iets van.qq
succes !

Het is inderdaad goed dat hij het je eerlijk verteld heeft, hij had het ook kunnen verzwijgen.

Het is inderdaad een goed teken dat hij het gelijk heeft verteld, toch zou ik het ook even laten. Als hij je écht zo leuk vind komt hij vanzelf wel achter je aan!

Jullie hebben nog niet echt iets vast, maar alsnog kan hij het niet echt maken om met een ander te zoenen. Vooral niet als hij beloofd heeft het niet te doen. Ik zou afwachten wat hij ervoor wilt doen om ‘je terug te krijgen’. Als hij er niks voor doet , dan weet je genoeg!

.

Je hebt nog niet met 'm, dus ik zie het probleem niet dat 'ie een andere meid zoent.

Je hebt toch niks met hem? Dan kan je toch ook niet zeggen dat hij dat niet mag?

Normaal mag hij zoenen met wie hij wil als jullie geen koppel zijn. Maar hij had het beloofd en iemand die zijn beloftes niet nakomt, zal geen goed vriendje zijn.