…
Niet x]
a
Niet want ik ga niet naar school (:
Pff. Maandag is kort, gelukkig. Dinsdag kijk ik vaak uit naar de avond, als ik naar vriendlief ga. Woensdag duurt veel te lang, en vaak probeer ik zoveel mogelijk leuke dingen te doen in m’n tussenuren. Daarna moet ik meteen door naar werk. Donderdag is gelukkig weer kort en doe ik vaak wat leuks met m’n vriend. Vrijdag is een ontzettend lange kutdag waar ik altijd tegenaan zit te hikken omdat ik als laatste uur gym heb en dan weer gelijk door kan naar werk. School zuigt.
door naar dingen uit te kijken
In een soort van coma. In het weekend ontwaak ik weer!
Lekker elke middag bij mijn vriend thuis relaxen en leuke dingen gaan doen wanneer we vroeg uit zijn, uitkijken naar leuke dingen ofcourse en lekkere dingen bakken o.i.d.
Levend
niet tot nauwelijks
Nauwelijks, ik leef van weekend tot weekend :’)
de dagen af te tellen ;d
Gewoon heel veel eten en hardlopen.
Levenloos voor je uit staren of gewoon lol maken met je vriend(inn)en.
Ik ga in de klas zitten, en ga dagdromen. Ik word regelmatig uitgelachen omdat ik zit te staren. Maar zo gaan uren heel snel.
Door lol te maken met vriendinnen en van al de leuke dingen genieten.
Schoolwerk thuis: Niet tot nauwelijks. Ik ga allerlei andere onzinnige dingen doen, van voor me uitstaren en mijn pen heel aandachtig bestuderen tot beginnen met een liedje zoeken/luisteren op youtube en niet kunnen stoppen en natuurlijk facebook. en als ik mijn laptop aan heb zit ik voornamelijk achter girlscene en soms dit zelfs op mijn telefoon.
op school: Dromen, voor me uit staren, muziek luisteren(lukt eigenlijk altijd, ondanks dat het niet mag), facebooken, aantekeningen maken waar ik de balle van snap.
zo kom ik altijd mijn dagen wel door
Ik leef ook van weekend tot weekend naar vakanties x)
Meestal als ik niet op let (wat vaak gebeurt) ben ik met mijn gedachten ergens anders. Of ik krabbel wat of zo, of zit wat te kletsen met iemand.