hoe kom je ziek over

hoe doen sommige mensen dat toch als ze niet naar school willen
ik wil ook wel is maar moet altijd gewoon gaan echt verschrikkelijk
dus hoe komen mensen ziek over en hoef je niet naar school?

Haha, ik zeg altijd eerlijk dat ik bijvoorbeeld niet heb geleerd voor een toets.
Dan meldt mijn moeder me ziek :'D. Maar ik probeer eigenlijk altijd wel te gaan, maar soms moet het gewoon.

Geen idee wat anderen doen

Mijn god, stel je niet aan en ga naar school.

Ik keek altijd zielig en praat zachtjes of ‘‘ziekig’’. Ook ging ik dan veel hoesten en expres mijn neus ophalen, zo van, ahh ik ben zo zielig :’)

Maar uiteindelijk is het gewoon triest, haha.

Dat ze perse moet gaan veranderd haar mening niet hoor, dat ze een keer thuis wil blijven.
Gewoon, zeggen dat je buikpijn hebt ofzo? Dan niets/weinig eten en je lekkerste maaltje laten staan.
En optijd naar bed, zorg dat je daar nog wat eten hebt staan zodat je dan tenminste niet vergaat van de honger haha

Begrijp me niet verkeerd, ik kan heel goed begrijpen dat je ontzettend baalt, maar wat kan zij eraan doen dat jij ziek bent? Mag ze zich nooit is een keer ziek melden omdat jij ziek bent?
Nogmaals: begrijp me niet verkeerd. Maar als je één dag niet naar school wilt, ben je toch niet meteen een aansteller. Iedereen heeft wel een keer geen zin in school.

Wat een kansloze reacties, iedereen is toch wel eens een dagje nepziek? Reageer niet zo lullig.

OT: hoest heel veel, smeer te lichte foundation op zodat je bleek ziet, bedek je wallen niet of fake wallen met donkere oogschaduw, doe alsof je eetlust totaal weg is. Die dingen helpen bij mij meestal wel :’) Steek desnoods een vinger in je keel en kots over je bed heen (in de wc kun je het niet bewijzen). Maar oké dat laatste zou ik er net niet voor over hebben :’)

ik ook niet hoor

Ze zegt dat ze het verschrikkelijk vindt dat zij nooit een keertje thuis kan blijven. Wat is daar mis mee? Kan toch :""")? Hoeven mensen haar niet voor aansteller uit te maken

gewoon zeggen van ik heb zo’n hoofdpijn, buikpijn ben zo misselijk etc. meestal vraagt mijn moeder dan of ik thuis wil blijven.

:face_with_raised_eyebrow:? ^

Maar goed; praat schorrig, ett idd niet veel en ehm… Tja… weet ik het xD

Even een lange tijd niks eten, ik zie er vaak dan heel bleek en misselijk uit.
Of zo’n vloeitje onder je tong stoppen, schijnt te helpen.
Vind de reacties die hier worden gegeven kinderachtig, alsof nog nooit iemand zogenaamd ziek is geweest. -.-

Ik blijf gewoon op bed liggen en bel zelf stage af evt.
School boeit me niet met bellen, ik blijf gewoon lekker uitlslapen.

Ik ben het helemaal met je eens.

Ik ben het met beertje eens en vind het een schande om ziekte te misbruiken om niet naar school te gaan.

Ga gewoon naar school

Nou nou, een schande is wel wat overdreven.
Ik begrijp het best als je een dagje thuis wil blijven.

kom op zeg… 1 keertje niet naar school gaan is niet het einde van de wereld

Lekker op de tocht gaan staan/zitten en weinig eten

Vreselijk hoe heilig sommige mensen zich voordoen op Girlscene altijd bij dit soort onderwerpen.
Zeik allemaal es niet zo man, iedereen gaat wel es niet naar school. Behalve die heiligen hier dan.