hoe kom je van ontstoken tandvlees af?

brand los :slightly_smiling_face:

Flossen en stoken. En die ene vieze tandpasta.

elmex helpt ook :grinning:

Elke dag flossen en/of met een tandenstoker…

spoelen met zout warm water.

Gewoon goed poetsen.

Tijd… met een paar dagen trekt het weer weg.

Bij mij duurde het wel een paar weken… Krijg het echt 2x per jaar :S

Van de tandarts moest ik tandenstokers gebruiken. En veel fruit eten heeft ook een goed effect op je tandvlees.

gezond eten indd.

Ik heb het ook 2 keer gehad en bij mij hielp het als ik met Meridol poets en spoelen met mondwater. Het is echt superrot, had er wel anderhalve week last van…

ik heb er echt al heeel lang last van maar nu pas valt het me op, oke dat is heel raar, maar dat komt vooral omdat ik een beugel heb.;s

Ik heb het even aan mijn vader gevraagd (tandarts) en hij zij dat er maar een optie is: schoonhouden (en hij herhaalde dit zo’n 6 keer: schoonhouden schoonhouden etc :stuck_out_tongue:)

maar dat betekent dus flossen stoken, poetsen etc.

xx

Met warm zout water. Voelt heerlijk en verschrikkelijk tegelijk, het wordt eerst wat dikker, maar daarna is het supersnel weg, bij mij al in 4 dagen. Maar ga de eerste keer er wel bij zitten als je niet tegen pijn kan, en probeer het wel 4 minuten in je mond te houden xD

met parodontaxs poetsen! helpt echt heel goed, heb ik ook wel eens verdwijnt binnen 2/3 dagen, het is in het begin echt heel goor maar het helpt goed!