Hoe kom je toch in contact met jongens?

Hee,

mijn vriendinnen komen altijd heel gemakkelijk in contact met jongens en dan gaan ze afspreken enzo… Blabla. En dan denken m’n beste vriendin en ik zo van; huh? hoe is dit zo snel gebeurt? jongens praten bijna nooit tegen ons en als ze dan tegen ons praten is het ook wel leuk enzo maar we weten dan niet hoe we ‘verder’ moeten? We vragen ons ook echt allebei hetzelfde af… Ligt het dan aan ons of hoe zit dat, en hoe kom je gemakkelijk en ‘geleidelijk’ in contact met jongens?
xxx

spontaan zijn? Denk dat dat wel helpt. je moet gewoon openlijk meepraten als je vriendinnen met jongens praten en natuurlijk zelfverzekerd zijn, want als je dat bent dan straal je dat ook uit.

Ik heb ook vaak zo een gedachte, dus volg ik deze topic ff :slightly_smiling_face:

Up!!

Sommige meisjes vinden het wat minder eng om zo maar verder te praten
Maar vraag hem iets!
Bv:

• over school
  • werk
  • hobbys
    etc. etc.
    Bedenk gewoon iets leuks om het gesprek op gang te laten blijven en wees voor al niet bang om iets stoms te zeggen!
    Good luck

Jongens houden van humor, dus maak afentoe een leuk grapje. Tenzij je dan bang bent dat hij de humor niet snapt.
Als hij over zn hobby praat moet je gewoon luisteren. Glimlach afentoe lief terwijl hij iets zegt, maar niet te overdreven!
Misschien moet je soms gewoon bij jongens gaan staan in de pauzes, klets met ze mee, en dan kan je misschien een keer wat afspreken. Soms duurt het wel even, je vriendinnen hebben geluk dta ze zo snel een afspraak hebben. Maar als je zelf wat beter bevriend raakt met die jongens, krijg je vanzelf een afspraak :wink:

P.S Als je jongens niet zelf durft aan te spreken, loop dan gewoon afentoe langs en geef ze je allerbeste smile! Na een tijdje zien ze je vast wel staan en knopen ze zelf een gesprek met je aan.

ik weet wat je bedoeld , zit met hetzelfde probleem…

Zelf gewoon heel spontaan zijn
en niet altijd samen met je bff samen in een hoekje staan en geen contact met andere mensen zoeken, want dan zoeken andere mensen ook geen contact met jullie

Vraag zijn nummer of msn, gewoon door een subtiele opmerkingen als; ‘ik moet gaan, maar weetje, anders sms je me straks?’ of ‘nou, anders spreken we elkaar wel een keertje op msn ofzo!’
en gewoon spontaan, vrolijk en gezellig overkomen zodat die jongen ook denkt van, met haar kan ik gezellig praten enzo.