Hoe kom je over hem heen?

Je mag me verbeteren, want ik heb geen topic vinden die tips gaf bij ’ liefdesverdriet '.

Maar dus ik heb een klein beetje liefdesverdriet. Ik ging een beetje met een jongen uit m’n klas in het geheim, bijna niemand wist het, maar nu praat hij niet meer tegen me, en ik niet tegen hem want daar ben ik veel te koppig voor. En ik hoor dat hij hetzelfde met heel veel meisjes doet met wat hij met mij doet, dat doet me pijn. Maar ik wil het eigenlijk ook definitief stoppen, ookal vind ik z’n aandacht leuk, het is beter voor me en dat zeggen alle mensen waar ik het er mee heb over gehad heb. Alleen hun weten 1 ding niet, ik vertel tegen niemand dat ik hem eigenlijk stiekem wel heel leuk vind, want dat durf ik niet, ik schaam me ervoor.

Ik zit dus bij hem in de klas, ik heb engels, nederlands, gym, mentoruur en economie met hem. Ik zie hem minstens 2 uur per dag. Hoe kan ik hem nou echt vergeten als ik hem zo vaak zie? En ik weet eigenlijk zeker dat hij weer dingen met me wil proberen, maar aan de ene kant wil ik dat wel, maar ook weer niet want ik wil van dit gevoel af. Tips om er van af te komen? Ik heb geen idee, aangezien ik hem zo vaak zie. Bedankt!

Ik heb dus soort van het zelfde, ik ben te koppig om met hem te praten maar ik vind het echt jammer dat hij de moeite niet doet om contact met me te nemen ofzo.
Je kan je over je koppigheid heen zetten en met hem praten ik denk dat dat het beste is

Ja, maar eigenlijk wil ik wel van hem af. Hij doet dit soort dingen met meerdere meisjes en het gewoon telkens dat ie me dan weer leuk vind en dan weer niet. Op die momenten dat ie me niet meer leuk vind en weer naar een ander meisje waarschijnlijk gaat voel ik me gebruikt en kut. Dus eigenlijk vind ik dat ik er mee moet stoppen. Hij whatsappte me net weer trouwens, maar ik heb kortaf gereageert dus was weer een gesprek van niks. En heb toetsweek deze week en hij moet in een dyslectie lokaal dus ik zie 'm waarschijnlijk een hele week niet. Dus ik hoop dat ik gewoon gevoelens kwijt raak.