Heey guys!
Mijn vraag is best wel duidelijk. Ik zou graag met veel mensen chatten op whapp maar ben altijd bang dat ik niet leuk overkom ofzo. Maakt niet uit bij jongens of meisjes. Ik ben er altijd wel een beetje bang voor.
Tips??
xx L
Heey guys!
Mijn vraag is best wel duidelijk. Ik zou graag met veel mensen chatten op whapp maar ben altijd bang dat ik niet leuk overkom ofzo. Maakt niet uit bij jongens of meisjes. Ik ben er altijd wel een beetje bang voor.
Tips??
xx L
door jezelf te zijn.
Ga je niet anders voordoen op whapp dan je in het echt zou doen… Vreselijk is dat, heb wel eens met iemand zitten appen en die kwam zo leuk over en was echt gezellig, dus wij afspreken, zei die geen flikker :’) Nee bedankt, wil graag weten met wat voor persoon ik praat op whapp, liever geen nep gedoe.
Smileys
Wees open, als er stiltes vallen probeer een nieuw onderwerp te beginnen waar jullie beide over kunnen praten en probeer lang over iets door te praten maar niet geforceerd!
NEE
NEE
NEE
géén smileys. althans, niet teveel. dan kom je echt heel kinderlijk over
gewoon jezelf zijn
Interessante dingen vertellen, geen bullshit. Soms een smiley en vooral niets forceren!
Nou, sommige mensen durven nou eenmaal meer via Whatsapp dan in het echt, dat hoeft niet negatief te zijn.
Hij was waarschijnlijk gewoon nerveus. Als er een flinke afstand tussen twee mensen zit durven ze vaak gewoon meer… dat wil niet zeggen dat hij het niet echt was. En het zou een saai whatsappgesprek zijn geweest als hij even verlegen zou zijn op whatsapp als in het echt. Just sayin’
Lieve schat, daar moet je echt helemaal niet mee bezig zijn. Wees gewoon jezelf, je bent al leuk genoeg
Door een paars shirtje te dragen met een gele string …
Seriously? Niemand heeft een tactiek, wees gewoon jezelf.