Hoe kom je ERachter.......?

Ik heb dus een tijdje een vriendje en zijn ook een beetje met elkaar bezig in bed enso.
Maar hoe kom je erachter wat hij echt fijn vind??
Moet je dat dan vragen?

Ik heb wel topics gevonden over ‘gevoelige plekjes van jongens’ maar hiermee werd mijn vraag niet beantwoordt

Hoe kom je er anders achter :’)
Dus ja, gewoon vragen. Anders kom je er nooit achter. Wat de ene fijn vind kan de ander niet fijn vinden.

Okeee.
Dus jullie doen dat ook allemaal, vragen?
En dan terwijl je bezig bent? En dan gewoon alles uitproberen en steeds vragen.
Wat vind je van dit,…en dit??..en dit?
:thinking:

Poeh is alweer een tijdje geleden. Maar ik probeerde gewoon van alles en aan zijn reactie merkte ik dan of hij het wat vond ja of nee. Maar verder gaf hij zelf ook aanwijzingen en vroeg ik wat hij lekker vond. Nu doen we dit nog steeds eigenlijk, want we proberen steeds nieuwe dingen te verzinnen om uit te proberen. Maar soms is dit terwijl we bezig zijn en soms als we gewoon samen in bed liggen te kletsen.

Doe niet zo scheiterig en vraag het gewoon aan hem. Als jij je schaamt voor zoiets vind ik niet dat je klaar bent om je bezig te houden met zo’n praktijken.

-Vraag anders of hij je wil helpen, zeker als het je eerste x is.
-Kijk naar zijn (lichamelijke) reactie.

-

mijn vriend geeft het vaak zelf wel aan wanneer ik iets anders moet doen, en alsie kreunt en zijn ogen dicht heeft weet je dat je goed zit.

Praten praten praten praten

Gewoon op zijn gezicht letten, als het niet lekker is valt dat meteen op.

Als we ‘bezig’ waren met iets, geven wij aan of we het fijn vinden of niet. Als ik het fijn vind, zeg ik niks. En vraagt hij het wel is na afloop. Als ik iets niet fijn vind, zeg ik het gelijk. Als ik iets wil weten, vraag ik het na afloop.

Hahaha jouw naam! ^

Gewoon naar zijn reactie kijken? Lijkt mij iig.

Als je die topics over gevoelige plekjes heb gelezen, kun je die dingen toch gwn uitproberen ?
je merkt snel genoeg wat hij fijn vind en niet!
ennn… je moet daar gewoon over kunnen praten met je vriend wat hij fijn vind en andersom ook wat jij fijn vind!

Dit vind ik dus echt een onzinreactie, ze is onzeker en ze wil advies. Ik snap wel dat het ongemakkelijk kan zijn om dat te vragen, zeker als je het nog nooit hebt gedaan. Dat betekent niet meteen dat je er niet klaar voor bent.

Naar zijn reactie kijken, hij laat het wel merken als hij iets fijn vindt. En als je er niet achter kunt komen gewoon vragen, denk echt niet dat hij dat raar vindt ofzo.

Erover praten en er naar vragen en als je vriend iets niet fijn vindt, neem ik aan dat hij het wel aangeeft.

Je kunt t vragen maar meestal merk je het toch wel wanneer hij iets fijn vindt…! Want ik snap dat je het misschien raar vind om te vragen…
mijn vriend is heel erg open en zegt het gewoon zelf al wat ie fijn vindt haha :stuck_out_tongue:

ik vraag wel eens als we bezig zijn ‘is het lekker?’
zijn reactie zegt dan genoeg hihi

heb het idd gewoon tijdens gevraagd
Allemaal heel erg bedankt!!