hoe kom je er achter dat hij je ook leuk vind?

Ik weet niet wat ik moet gaan doen. Ik heb een half jaar geleden een jongen ontmoet en ik vond hem steeds leuker en werd verliefd. Ik weet niet of hij me ook leuk vind, ik las wel eens van die dingen als ja je ziet t wel wanneer een jongen je leuk vind maar ik zie dat niet hoor. Soms denk ik dat hij me wel leuk vind maar soms ook weer niet. Hoe kom ik er achter?

Vragen is de beste communicatie en zeer rechtstreeks.

vragen

Maar hoe kan ik t vragen als ik t al heb verteld tegen hem dat ik hem leuk vind. Oke t was wel 2 maanden geleden ofzo maar alsnog vraag ik tliever niet.

Ik heb/had hetzelfde probleem mijn vriendinnen gingen naar hem toe en vroegen aan hem.
Vind je … Leuk
Vind je. … Leuk
Vind je. … Leuk
Wie vind je het leukste?
Hij zei tegen mijn vriendinnen dat hij mij het leukste van alle meisjes vond maar we weten niet of hij ook verliefd op mij is…

Pff, Tsja, Dit is indd lastig. En ik snap je probleem… Natuurlijk is het het handigst als je het rechtstreeks vraagt… En anders kan je het zo doen;

Nodig hem & een paar vriendinnen & vrienden uit voor thuis of buiten ofzo te chillen.
Stel dan uit het niets voor om eens een oud potje Doen Durf of de Waarheid te spelen.
Maar spreek van te voor af met je vriendinnen dat wie hem kiest en dat ie waarheid neemt dat diegene vraagt ; Ben je verliefd.
En dan vraagt de volgende die hem heeft op wie. En als hij het niet zo wil vertellen mag hij het ook 1 op 1 vertellen.

Nou… Succes en ik hoop dat het je lukt !

Gewoon vragen!

Zoals al gezegd is, gewoon vragen. Dan weet je het gelijk en weet je waar je aan toe bent.

Er is bijna geen andere manier dan het hem zelf vragen…
Hoe moeilijk het ook is.

mweh, ik zou het ook niet durven hoor… Om het hem te vragen dan he’
Ik vind die van die vriendinnen wel erg goed…
Vind je … leuk?
vind je … leuk?
Dat is wel handig…
en als hij je dan leuk blijkt te vinden, gewoon een beetje sjans maken…
Beetje oogcontact, beetje glimlachen, per ongeluk aanraken (vooral zijn schouders, armen en onderrug) Als hij terug sjanst vindt hij je leuk, als hij dit niet doet, zou ik niet teveel verwachten…
xxx

Om even antwoord te geven op je eerste vraag: Als een jongen buitengewoon veel interesse in je toont, of je uit zichzelf een berichtje stuurt hoe het met je gaat, ziet hij je vaak wel zitten. Vooral letten op wat hij stuurt of zegt als je met hem praat. Veel plagen of uitdagen valt ook onder flirten! Of anders kun je het zelf proberen te doen. Knoop eens een gesprekje aan en kijk hoe hij reageert!

Als je eenmaal met hem gepraat hebt, kun je misschien vragen of hij een keertje zin heeft om iets leuks met je te doen (filmpje?). Succes!