Hoe kom in Contact? <3

Ik vind iemand leuk, maar ik weet niet hoe ik in contact met hem moet komen. Hij zit bij mij op school, en ik heb hem nog nooit gesproken.
Heeft iemand tips? <333

Zeg gewoon een keertje ‘hoi’ en kijken of je toevallig niet een van zijn vrienden kent (anders kun je bij hun gaan staan in de pauze’s)

-

ik heb wel eens gewoon een berichtje gestuurd op hyves: hey, wat had je een leuk overhemd aan op het schoolfeest.

Maar goed, uiteindelijk is het niks geworden :stuck_out_tongue:

loop perongelijk tegen hem aan XD laat iets perongelijk voor hem vallen als hij aankomt lopen

Ach ja werkte dat maar heaaa (L)

zeg hoi

Ja tegen hem aanlopen zou je kunnen doen, ik weet alleen niet of jongens het wel waarderen :stuck_out_tongue:

zyn msn vragen oftewel
via via iemand zen gsm-nr krijgen of msn

zoekfunctie gebruiken en de honderdmiljoen andere topics hierover lezen

hyven, facebooken, twitteren, msnen, bij uitgaan, via anderen die je kent?

Okee, ik heb z’n msn en hyves nu al wel, maar dan? Ik ken EEN iemand uit z’n vrienden groep, maar da ga ik niet heel erg veel mee om… ):

Niet veel is wel wat.

Nou…PRAAT? Je hebt nu direct contact met hem.

Ik zei ik heb z’n msn, maar hij zit daar nooit op, en op hyves… is die altijd on. door z’'n mobiel enzooo…

Stuur 'm dan een krabbel. :l

Pfff niet dat doorzichtige gedoe als ‘laat per ongeluk iets voor hem vallen’ of ‘bots per ongeluk tegen hem aan’, stuur hem gewoon een berichtje op hyves met iets als: hee, wat een leuk overhemd had je gister aan! :slightly_smiling_face: of weet ik veel, het gaat niet eens zo zeer om wat je stuurt maar meer gewoon dat hij doorheeft dat je contact probeert te zoeken. Dan merk je snel genoeg of hij ook gewoon interesse heeft.

En zoek op school wat oogcontact, lach wat verlegen naar hem enzo.

kijk dit zijn tips waar je iets aan hebt, maar al me dinne zegge dat ik heel lief zou kunne lache, volgens hun moet ik dat maar gebruike ofzo xd

Help :smiling_face_with_three_hearts:

Als je binnenkort een schoolfeest ofzo hebt, of een ander feest waar hij ook komt
kan je zorgen dat je vriendin naar hem toegaat en zegt dat jij hem leuk vind, voor de grap
zo kom je in ieder geval al aan de praat ;p