Hoe kom ik van Primark naar New Look

Hee,

Ik ga deze week naar Rotterdam toe voor het eerst en nu weet ik dat ik bij Primark moet komen vanaf station Rotterdam Alexander
Maar hoe kom ik vanaf Primark bij New Look?

Dank jullie wel alvast

Upje, ga ook binnekort dus wel handig als ik het ook weet =)

Dat kan je toch zelf wel opzoeken?
gewoon via google maps het adres in typen.
Het adres kan je ook makkelijk via google vinden.

Dat gaat niet zo makkelijk.
Aangezien de PRIMARK in het alexandrium is.
En vlogens mij, is de New Look daar niet.

Nou het is heel simpel.
Loop vanaf de Primark naar metro Oosterflank (google maps dit ff voor de looproute, of vraag het iemand daar) Dat is 5 minuten lopen.
Dan neem je metro richting lijn A/B Schiedam Centrum. En dan ga je bij halte Beurs eruit. Dan ben je heel dichtbij de New Look, je zal het vanzelf wel zien of vraag t ff aan iemand!!

ja ik heb het gevonden,
maar weet iemand dan welke bus of metro daar heen gaat?
want het is anderhalf uur lopen via google maps

Uhm de trein verder pakken naar centrum Rdam en dan ligt die naastde River Island en weet die straatnaam niet mja het is wel makelijk te vinden.

vraagje; is new look ook dicht bij de andere winkels als zara en H&M enzo?
of is dat weer bij de Primark…

Oke super dankjewel!

H&M , Zara en River Island etc zitten naast de New Look.
In het winkelcentrum bij de Primark zit ook een h&m en een Zara…

Maar verwacht niet te veel van de PRIMARK, want het is niet zo geweldig als je denkt.
En ga heel VROEG naar de PRIMARK want anders kan je gewoon nergens lopen.

jammer genoeg kan ik niet heel vroeg want woon er niet vlakbij dus het is een heel stuk met de trein… is het altijd zo druk?

Het maakt niet uit wanneer of hoe laat je gaat, het is altyd druk.

Oke, nou heel erg bedankt :slightly_smiling_face:

En ooooh wat zal je gaan genieten!!! Heel veel plezier :wink:

Ja, het is gewoon altijd druk.
Maar 's middags en op zaterdag is het echt HEEL druk!

je kan ook de trein pakken vanaf alexandrium (als je geen ovchip hebt) en dan stap je uit bij r’dam centraal en vanaf daar is het 10minuutjes (bordjes volgen) lopen naar de lijnbaan en dan loop je de hele lijnbaan af (gewoon de mensen volgen of vragen) voorbij de h&m en dan heb je op dat pleintje waar de media markt zit ook de newlook.
tadaaaaaa.

Lijnbaan =).

En ik zou de trein nemen is het snelste. Gewoon naar Rdam Centraal en vanaf daar kan je binnendoor naar de lijnbaan lopen. Helemaal precies weet ik het zo niet te vertellen, maar je loopt langs de silhouette en dan ga je naar links. Dan heb je op de hoek de River Island en New Look.
Tegenover heb je like de H&M etc. En als het niet tegenover is, is het in ieder geval heel vlakbij.

google is your best friend.

Je moet wel weten dat primark echt in een heel ander gedeelte van rotterdam ligt dan de new look.
Primark ligt bij alexandrium & new look bij de lijnbaan, en dat is best ver uit elkaar & ik weet het eigenlijk niet precies welke metro enzo, maar het is wel makkelijk want ik kan het ook :slightly_smiling_face: