hoe kom ik van piekeren af... boystrouble

ik heb laatst met een jongen afgesproken (naar aanleiding van: ik ontmoette hem op een feest en hij vroeg of ik naar zijn feest kwam maar ik kon niet dus vroeg hij om later af te spreken), we hebben toen ook gezoend (hij nam het initiatief) en hij was heel lief en we hadden het heel gezellig.

We gaan nog een 2e keer afspreken voor ik op vakantie ga, hij liet wel weten datie altijd laat terug sms’t omdat hij nu in een drukke periode zit met veel feesten en hij moet veel werken… ik heb nu wel 1/2 x met hem gesms’t maar nu stuurt hij niks. Mijn bericht staat niet bij verzonden berichten, maar doet m’n telefoon wel vaker dus ik denk dat hij wel is aangekomen. Mijn beste vriendin kent hem heeel goed en weet dat hij absoluut geen player is en meisjes gebruikt en dat dit voor hem ook zeker niet het geval was.

de kans is groot dat het niet aan mij persoonlijk ligt, maar ik word er gewoon heel onzeker van en pieker veel, iets wat ik wil vermijden
wat zouden jullie doen?

BELLEN!

Gewoon afwachten. Als hij heel de avond niks terug stuurt zou je misschien heel neutraal nog iets van…’‘slaap lekker:)’’ ofzo kunnen sturen.

het is nu al 2 dagen geleden … maar ik weet dus niet zeker of het is aangekomen maar toen had ik het nog een 2e keer gestuurd dusja …

Nja kijk, bij jongens werkt dat toch wel net iets anders. Zij zijn daar op een andere manier mee bezig dan meiden. Dus ik zou toch nog maar heel even wachten. Je kunt morgen nog eens smsen ofzo, en als hij dan niet binnen afzienbare tijd terug smst dan is piekeren gegrond=)