Hoe kom ik van mijn muntjes af?

Heej
Ik heb echt heel veel muntjes, vooral 5 centen, ik denk wel t.w.v 50 euro…
en om dan nou naar een winkel te gaan om 5centjes te ruilen voor 50 euro ?
dat kan ik niet doen XD
kan het ook bij de bank ofzo?
weet iemand dit :open_mouth: ?

dankje!!

Geef ze aan een goed doel. Of voor iemand z’n verjaardag geef je 10 euro aan muntjes

maar bij de bank kan je ze ook wel op je rekening sorten.

het kan bij de bank.

ja, bij de bank gooien ze het in zo’n apparaatje ofzo, die het dan gaat tellen, haha :stuck_out_tongue:
Of indd bij een verjaardag, allemaal van die kleine muntjes in een bakje doen, haha

Idd, bij de bank, zo’n ding waar je briefgeld + muntgeld kunt storten.

kan ik het ook omwisselen in briefgeld, het is zegmaar bedoeld voor een emergency dinges. die ik dan in mijn kast heb liggen

Het kan bij de bank :slightly_smiling_face: Maar veel kleine winkels zijn er ook blij mee!

idd bij de bank. of ga naar kleinere winkeltjes en vraag of ze de gehele zak of gedeeltelijk willen “ruilen” :stuck_out_tongue:

bij de bank bij mij op het dorp accepteren ze alleen briefjes - _ -
dus ik ruil het altijd bij me vader

Ik stort het altijd bij zn stortingsautomaat en dan kan je het weer in briefjes pinnen als je dat wilt.

In sommige winkels willen ze heel graag kleingeld hebben. Dus misschien kan je het bij een winkel inwisselen?

geef ze aan mij :laughing:

maar het kan idd gwn bij de bank.
of geef er een aan elke zwerver, straatmuzikant, die je buiten tegenkomt.

:]

Je kan het bij de bank omwisselen, en winkels zijn er ook heel blij mee! Want als hun een rol van allemaal 5centen kopen betalen ze er extra voor he…

koop een krant van een dakloze met het geld.
Of je koopt iets in de winkel met alle muntjes en als die man/vrouw je raar aankijkt moet je gewoon zeggen dat het ook maar gewoon geld is.

Ja, je kan het op de bank storten.
Wij hebben bij onze rabobank een soort pinautomaat waar je dan al je muntjes & briefjes in moet doen, dan gaat hij het tellen, en dan staat het op je rekening =]!
Als je niet weet waar ergens bij jou dat ding in de bank staat, moet je het anders even vragen bij de balie! Succes!

bij de bank storten.
denk wel dat zo’n apparaat dat ze daar altijd hebben ook 5 centjes aanneemt

Dan heb je 1000 5 euro centjes? :S

Bij de ING kan je het inleveren in zakjes, die moet je eerst daar halen.

Je kunt het bij de bank storten op je rekening! Maar winkeliers zullen er ook erg blij mee zijn!