Hoe kom ik van dit gevoel af?

Wat moet ik nou? Ik heb sinds kort seks met mijn vriend en laatst hebben we het weer gedaan maar voor dat we besloten om nog verder te gaan begon ik heel erg te twijfelen. Hij zou mij nooit dwingen om seks te hebben en heeft dit toen ook niet gedaan, maar op de een of andere manier had ik het gevoel dat ik geen nee durfde te zeggen. Ik heb echt spijt, en dit weet hij. Ik hou zo veel van hem maar ondanks dat ik zat te twijfelen en de hele tijd in mijn hoofd zei: “nee, vandaag niet”, kon ik toch geen nee zeggen. Ik snap het niet, ik baal er van en heb er spijt van terwijl het wel fijn was.

Hoe bedoel je “nog verder?” Wat is nog verder dan gewoon seks hebben?

Waarom durf je geen nee te zeggen? Het is je vriend als jij geen seks wilt hoor je dat gewoon te kunnen zeggen.

Met nog verder bedoelde ik seks, daarvoor was her nog gewoon handwerk enzo

Je zult het toch moeten zeggen denk ik. Weet niet hoe lang jullie hebben, maar je vriend hoor je gewoon alles te kunnen zeggen, maar misschien vind je dat nog moeilijk aan het begin.

We hebben nu 7.5 maand, maar ik heb het hem vanochtend al verteld. Hij zei dat ik het hem best had mogen zeggen dat ik twijfelde en dat hij dat helemaal niet erg vond maar ook dat we er nu toch niks meer aan kunnen doen. Hij is lief

Dat is inderdaad nog vrij kort, maar fijn hoe die reageerde. Nu weet je in iedergeval dat het zeker geen probleem is.

Aha, op die fiets.

^ eens met dit.

Het was niet de eerste keer, en dat maakt het misschien ook wel zo raar. Maar je hebt gelijk

altijd eerlijk zijn, het gaat om jouw lichaam en jouw gevoelens.

Gewoon zeggen. Als hij een jongen is die echt wilt dan gaat ie vreemd (eigen ervaring :hammer: :rage: ) , maar als hij echt van je houdt wacht ie (ook eigen ervaring :wink: )

Ugh, hou je eigen ervaring aub voor je.
Dat is nou niet iets waar de ts om gevraagd heeft of waar ze iets aan heeft.
Het enige wat je nu doet is haar mogelijk bang maken terwijl dat totaal niet nodig is.

Ts, goed dat je het er met je vriend over hebt gehad en ik vind dat hij ontzettend lief reageert :slightly_smiling_face:
Ookal heb je eerder wel seks gehad, als jij je er niet fijn bij voelt heb je al het recht om dat aan te geven.
En ik denk echt wel dat hij dat respecteert, hij komt namelijk heel lief over.

Huh wat.

Op het moment zelf zei hij ook dat als ik niet wilde het ook goed was en dat ik het dan echt moest zeggen. Volgens ons is dit ook maar iets dat er bij hoort als je een relatie hebt, dus seks is voor ons helemaal niet zo belangrijk. Een paar weken niet kan ook en daar hebben we geen problemen mee. Toch raar dat ik geen nee durfde te zeggen

Dwingen zou hij nooit doen, met niks. Ik denk ook niet dat dat iets met vreemdgaan te maken heeft. En als ik nee had gezegd, had hij het ook goed gevonden en hadden we gewacht tot een volgende keer