hoe kom ik van dat gevoel af

hoi meiden,

Ik heb gisteren mijn crush verteld op app dat ik hem heel erg leuk vind en hij heeft me toen genegeerd. En dat vind ik echt heel erg rot, omdat ik het hem eindelijk durfde te zeggen.
Ik voel me sinds gister erg rot omdat ik het gevoel heb dat ik niet mooi genoeg ben. En ik voel me heel erg down. Hoe raak ik dit gevoel kwijt en hoe vergeet ik hem?

Ik weet zeker dat het niet is omdat je niet mooi genoeg bent. Trek iets aan waar jij je zelfverzekerd en mooi in voelt, dat helpt bij mij altijd. Nodig vriendinnen uit en ga gezellig met z’n allen iets doen. Als je naar een plek gaat met veel jongeren zie je vast wel een andere leuke jongen. Je hoeft natuurlijk niet gelijk helemaal verliefd te zijn enzo maar misschien denk je dan even niet aan je crush.

Hij is niet diegene die bepaalt of jij mooi bent of niet. Jij kan zijn type niet zijn, maar of hij je wel of niet leuk vindt veranderd NIKS aan jouw waarde of schoonheid.
Wilde ik even kwijt, haha. Verder, leid jezelf zo veel mogelijk af! Ga uit, onderneem dingen, vind een nieuwe hobby, etc. :slightly_smiling_face:

Mag ik eerst even zeggen dat ik je echt stoer vind dat je het hem hebt verteld? Hij is gewoon een zak dat hij niet eens even reageert, maar dat maakt niet uit. Jij hebt je hart gelucht en het heeft niets te maken met of je wel of niet mooi genoeg bent dat hij daar niet op reageert. Lekker afleiding gaan zoeken. :slightly_smiling_face:

Pfff denk maar zo: Als hij niet eens reageert op zo’n stoere actie van jou, dan is 'ie je gewoon niet waard!
Het komt echt niet omdat je niet mooi genoeg bent, maar ik kan begrijpen dat je dat wel gaat denken als hij niet eens de ballen heeft om te reageren. Zoek afleiding inderdaad, klets met vriendinnen, ga leuke dingen doen!

Ik ben jaloers dat je stoer genoeg was om aan je crush op te biechten dat je hem leuk vindt, ik durf dat echt niet! :bowing_man: