Hoe kom ik over hem heen..?

Ik heb dus een probleempje…

Ik heb net een relatie van meer dan een jaar achter de rug, sinds gister is het uit. Er is nogal veel vooraf gegaan, maar het komt er op neer dat hij me nogsteeds wel heel leuk vind, maar hij is niet meer verliefd. Ik ben blij dat hij het gewoon eerlijk heeft gezegd, maar ik voel me er echt rot over… Zelf had hij het er ook wel moeilijk mee. Maar het probleem is dus, ik vind hem nogsteeds super leuk. We hebben afgesproken we gewoon normaal tegen elkaar te blijven doen, we zitten bij elkaar in een team dus dat moet ook wel. We zijn wel gewoon nog vrienden en kunnen nogsteeds met elkaar lachen enz, maar ik ben bang dat ik niet over hem heen ga komen. We zien elkaar zo’n 3 a 4 keer per week, en dat maakt het er niet makkelijker op. Ook heb ik een hele goeie band met zijn ouders en zusje, en daar zal ik dus waarschijnlijk nogsteeds wel mee omgaan. Alleen dat maakt het wel veel moeilijker om over hem heen te komen…

Hebben jullie misschien tips hoe ik sneller over hem heen zal komen? Ik ga echt kapot en het liefst wil ik gewoon weer wat met hem hebben, maar dat gaat helaas niet meer… Ik wil het liefst zo snel mogelijk over hem heen komen, want huilen op mijn kamer en een beetje niks doen helpt ook niet echt :cold_sweat:

Alvast dankjewel, x mij

Het enige wat ik kan zeggen en wat ook echt waarheid is denk ik; het heeft tijd nodig. Ga leuke dingen doen, hoe simpel het ook klinkt. Tijd heelt. Maar geef het ook de tijd. Veel sterkte in ieder geval!

Het is altijd heel erg rot als het uit gaat.
Probeer je vriendinnen te benaderen, misschien kunnen jullie uitgaan, of andere dingen doen om de jongen in kwestie te vergeten.