hoe kom ik over hem heen?

oke, nou mijn vraag is hoe kom ik over een jongen heen waar ik smoorverliefd op ben?
het zit namelijk zo: hij zit bij mij op school ( ik ben al verliefd vanaf september) en hij weet dat ik hem leuk vindt… maar hij vindt mijn beste vriendin leuk, hij doet ook echt close tegen haar, raakt haar aan en vraagt hoe het met haar gaat. en mijn gevoelens gaan gewoon niet weg voor hem en dat doet me echt pijn. mijn vriendin zegt ook dat ze er niks aan kan doen. Ik weet gewoon niet meer hoe ik me moet voelen, ik voel me zo leeg en verdrietig… hoe kom ik over hem heen???

Misschien moet je proberen om hem te negeren, en zoek afleiding misschien helpt dat. Probeer hem te vergeten, en probeer te accepteren dat hij jou nou eenmaal niet leuk vindt op die manier. Succes! :slightly_smiling_face:

Probeer eens om je bewust te worden van zijn minder mooie kanten. Dat wil nog wel eens helpen om van de roze wolk af te stappen. Het is heel vervelend dat het zo gaat natuurlijk, maar je zal het moeten accepteren dat hij niet voor jou gaat. Weet je vriendin dat je smoorverliefd op deze jongen bent? Als jij er behoefte aan hebt, kun je er misschien met haar over praten. Dan kan zij eventueel ook wat afstand van hem nemen als jij daar erg mee zit.

Ik ben ook heel lang verliefd geweest op een jongen(nu nog steeds wel een beetje) maar ik heb hem al heel lang niet gesproken en ik denk ook haast niet meer aan hem.Wat mij gewoon altijd helpt is zoveel mogelijk afleiding zoeken en veel met anderen praten.