Hoe kom ik over hem heen?

Hoi allemaal!
het is nu al iets van twee maanden uit tussen mij en mijn ex. Ik heb het uitgemaakt met hem, maar later had ik daar spijt van en wou hem heel graag weer terug. Hij wilde mij alleen niet meer terug omdat ik hem natuurlijk heb gekwetst en hij er geen vertrouwen meer in had… Alleen nu kom ik maar niet over hem heen, ik heb de hele tijd zo´n wanhopig gevoel dat ik hem zo graag terug wil :frowning_face: Heeft iemand misschien tips want ik voel me zo klote?

Afleding zoeken is de beste oplossing

Oh zo herkenbaar :frowning_face: Ik probeer door te gaan, en zo min mogelijk aan hem te denken :confused:

Goed uithalen, afleiding zoeken bij vrienden/familie. Wat bij mij hielp is aan de tijd van vroeger denken, toen je nog klein was, zonder hem. Succes meid!

Het accepteren dat jullie niet meer samen komen, het wordt paar weken wat minder leuk maar als je eenmaal over hem heen bent dan kijk je er weer heel erg anders op terug. Sterkte en trakteer jezelf op chocolade en ga winkelen :sob::muscle:

Op zoek naar afleiding, dus leuke dingen doen met vriendinnen, gezellig een dagje weg met je moeder of een filmmarathon houden! Uiteindelijk heelt tijd alle wonden en komt er vanzelf een dag dat je helemaal niet meer aan hem denkt.

Zoals boven al genoemd wordt veel afleiding zoeken inderdaad, twee maanden niks van je laten horen aan hem en misschien dan kijken of je gevoelens helemaal weg zijn, zo niet kan je hem misschien een berichtje sturen met hoe het met hem gaat… Maar vooral niet met hem gaan praten nu, maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf. (En ook niet facebook, twitter of instagram stalken)

Doordat ik veel werk heb ik opzich wel veel afleiding, alleen als ik dan thuis kom en geen appje van hem heb ofzo dan voel ik me verschrikkelijk. Van facebook en instagram heb ik hem ook afgehaald, dat helpt wel een beetje omdat ik hem zo niet kan stalken idd… Alleen dat wanhopige gevoel blijft, en ik heb heel vaak de neiging om hem te whatsappen of hij me echt niet terug wil (niet dat ik dat echt doe hoor). Pff verder gaan met je leven is moeilijk…

Jongens zijn assholes. Ik weet hoe je je voelt.

edit: hoe oud ben je eigenlijk?

Ik ben 17 (en bijna 18)

The best way to get over a man is to get under another :bowing_man:

Nee geintje, gewoon wat iedereen hier al zegt, afleiding zoeken, leuke dingen doen met vriendinnen, uitgaan. En eerlijk gezegd, je hoeft niet meteen aan een ander te beginnen, maar aandacht krijgen van andere jongens voelt voor mij meestal wel fijn na een break-up.

Gewoon afleiding zoeken en met vrienden en vriendinnen op stap gaan.
Ik had vorig jaar een vakantie liefde en die mis ik nog altijd en ik was eindelijk over hem heen en nu heb ik vannacht weer over hem gedroomd. Dus nu kan ik weer beginnen met hem vergeten :bored:

Ik zit in dezelfde situatie, is alleen iets korter uit. Kan nergens anders meer aan denken, vooral als ik alleen ben. Ik probeer ook zo min mogelijk alleen te zijn, vaak naar me vriendinnen toe te gaan, ook als ik geen zin heb. En ben weinig op me kamer als ik thuis ben, zit altijd in de woonkamer met het gezin. Dat is het enige wat een beetje helpt.

Alles wat hierboven genoemd is, en gewoon blijven denken dat je er sowieso na verloop van tijd overheen komt. Helaas is het niets iets dat een, twee, drie gaat, maar je hebt wel een zekerheid: op een gegeven moment doet het niet meer zo veel pijn en denk je er niet meer constant aan. Wanneer dat moment komt, weet je niet, maar geloof me, het komt! Heb er vertrouwen in. Zo cliché, maar tijd heelt alle wonden. De wetenschap dát ik er echt overheen ging komen, hielp bij mij heel erg om daadwerkelijk over hem heen te komen.

take your time.
En begin niet aan een rebound want uit eindelijk heb je jezelf ermee :open_mouth:

Afleiding is t beste

Ook al voel je je slecht, blijf zo veel mogelijk dingen vooral met vrienden.
Het gevoel zal vanzelf weggaan, ook al is dit heel moeilijk te geloven.

En al mis je hem na een half jaar nog steeds echt heel erg dan zou ik hem pas weer opnieuw contacten

Dank jullie allemaal! Ik heb echt veel aan de tips :slightly_smiling_face:)

Weet echt voor 10000% hoe je je voelt!

Soms werkt afleiding voor maar heel even en als je thuis bent denk je er weer aan.

leef met je mee meis