hoe kom ik over hem heen?...

hee ,

ik ben verliefd op een jongen en ik app(te) heel veel met hem…
totdat hij tweette dat hij kriebels in zn buik had & ik vroeg op wie ie was…
hij zei dat hij op een meisje was & ik dus doorvragen wie het was…
antwoord ie een ander meisje dan mij (terwijl ik dacht dat hij mij ook wel zag zitten & al mijn vriendinnen dachten dat ook…)
maar dus, nu heeft hij met dat meisje & word ik helemaal gek als ik ze samen zie (wat niet vaak is maar ik zie ze wel apart rondlopen & pas zag ik dat hij haar tas vasthield bij de kluisjes…)
maar dus ; HOE KOM IK OVER HEM HEEN WANT IK WORD HELEMAAL GEAAAAAAK! :frowning_face:

x

Tja. Tijd heelt alle wonden.

Proberen aan andere dingen te denken! Ga bijvoorbeeld leuke dingen doen met vriendinnen! En verder is tijd inderdaad het antwoord… :slightly_smiling_face:

Precies hetzelfde probleem (gehad).
In mijn geval was het gewoon een goede vriend, en later begon ik hem dus leuk te vinden.
Nouja, ik heb het 'm dus verteld,ik heb geluk dat 'ie zo lief reageerde, maarja, hij vond mij niet leuk,
maar hij vat het goed op en ik kan er openlijk met hem over praten en we zijn nogsteeds goede vrienden.
Heb er een vriendin op afgestuurd, en die is dus te weten gekomen dat hij me een poos geleden leuk heeft gevonden maar dat hij al over me heen is. Jammer, kans laten lopen, heb er wel een paar keer huilen aan overgehouden en een gebroken hart, but hey, get over him! Als hij je niet leuk vind, dan is hij
niet goed genoeg voor je! Als je je later onzeker gaat voelen over jongens enzo, zou ik je adviseren om powerquotes op te hangen in je kamer (zovan: Ik ben het wél waard of Ik kan het). Het mij wel geholpen! En de beste tip: het heeft gewoon tijd nodig! Probeer het maar en heel veel succes!

Niet meer met hem whatsappen en/of social media volgen.

invito ; jaa… maar tijd is lastig hahahahahh x

infinity ; denk dat ik dat maar is meer moet gaan doen! binnenkort maar is even filmpje pakken ofzo met zn allen! :slightly_smiling_face:

evangeline ; ahw :frowning_face: , jou verhaal is ook kutt! :frowning_face: die powerquotes ga ik zeker even maken! thanks voor de tipp! :grinning:

kraplapje ; jaa… ik app nu al 3 dagen niet met m maar ik kom m 1000 x tegen op school & deze pauze was ie aan de tafel naast ons & tijdens het tussenuur ook al… dat maakt t allemaal 10 x moelijker …

thank y’all! <3. x