Hoe kom ik over hem heen?

Lieve meiden!

Ik zit met een enorm groot probleem.
Het zit zo, ik kom maar niet over me ex heen!

Ik zie hem al sinds vorig jaar zitten, na een lange tijd hadden we normaal contact inpv stom gelul wat hij eerst had tegen me, hij vond me dik en alles zij hij vorigjaar ik was ook een varken en zo.
In de zomervakantie heb ik er wat aan gedaan en ben 18 kilo kwijtgeraakt allemaal voor hem.
En met resultaat hij vond me bloed mooi, zo’n lekkerding en alles en ik was er zo blij mee ik was zo verlief op hem. Ik had een nieuwe foto op facebook met een dunnere ik geplaatst en hij begon als 1e te reageren en die zelfde avond belde hij me ‘‘per ongeluk’’ hoe hij aan me nummer kwam geen idee maar ik was in ieder geval super blij want hij begon me daarna te smsen en alles!
Tot ongeveer 3 weken geleden was alles heel leuk toen vroeg hij me verkering en ik zij natuurlijk jha!
Een week heel gelukkig tot dat ik van hem hoorde omdat hij vroeg of ik het erg zal vinden als hij een ander zomaar een kus zou geven en hij daarna zei dat hij dat deed maar dat niks voorstelt als je 16 ben,(btw, ik ben 13 hij 16!) maar goed dat boeide me geen flikker je hoort niemand anders een kus te geven als je een relatie hebt!

Maar goed ik zie hem nu dus elke dag op school lopen en hij zegt elke dag zo lief;’’ Heey Marit’’ en ik zeg dan ook nog eens heey terug en tja nu heb ik echt een antwoord nodig:
Hoe kom ik over hem heen?

Alle oplossingen zijn welkom!
Liefst.

Nobody can help me :C ?

Ontwijk hem gewoon… Het klinkt niet als een leuke jongen. Realiseer je dat het gewoon een crush was maar dat het niets serieus betekende.

Sorry hoor, maar wat een kalis. Weg met die kerel. Niet eens meer naar 'm kijken als ik jou was. Als hij al zo reageerde op jouw gewicht dan is hij je zeker niet waard en hierdoor lijkt het me al niet zo moeilijk om over hem heen te komen. Gewoon doorgaan.

Het klinkt heel makkelijk niet naar hem kijken maar soms sta ik gewoon voor zijn neus en botsen we bijna tegen elkaar en dan tja, kijk ik hem gewoon recht aan nog meer tips?

Niemand, maar dan ook niemand heeft het recht jou voor varken uit te schelden ! Al ben je wat dikker, je hoort mensen niet te kwetsen.
Dat is al zijn eerste fout, waarbij je hem eigenlijk had moeten laten gaan.

Als tweede gaat hij een week nadat hij met jou verkering krijgt al vreemd. Want maakt niet uit hoe oud je bent, als je een relatie hebt hoor je niet met een ander te zoenen.

Meid, laat hem los. Het zal moeilijk, maar verwijder alles wat met hem te maken heeft, want dit heeft geen nut. Je bent pas 13, en je komt heus nog wel een leuke jongen tegen. Eentje die je wel mooi vind om hoe je bent. En die echt alleen voor jou gaat!
Hou de eer aan jezelf.

Ze bedoelde het niet zo letterlijk. Ik begrijp niet hoe jij niet over zo’n lul heen kan komen. Hij behandelt jou als oud vuil. Al je gevoelens gewoon weggooien voor hem meid.

Jullie kunnen zo makkelijk praten ik wil ook niks meer voor hem voelen maar ik weet niet hoe het komt dat ik hem nog zo leuk vind!

Hoezo makkelijk praten? Heel veel meiden maken dit soort dingen wel eens mee, maar het hangt er gewoon vanaf in hoeverre jij jezelf lief hebt. Dat jij niet naar een jongen verlangt die jou keer op keer pijn doet.
Ik snap dat je jong bent en dit soort dingen vast nog niet begrijpt, maar geloof mij na 2 jaar zal jij jezelf echt vragen wat je voor die sukkel voelde.

Tja, ik weet dat ik ook zo is dat ik er zo over 2 jaar over denk denk ik zo maar!
Maar goed voor nu is het egt moeilijk om hem te vergeten!

Vooral nu ook mijn zus met de broer van hem aan het whappen is pff!

Ten eerste, wat een eikel. Als je in een relatie bent zoen je naar mijn mening niet met een ander. Daarnaast is het hartstikke gemeen van hem dat hij je uitscheldt voor varken, dat soort mensen moet je gewoon links laten liggen. Het is gewoon respectloos tegenover jou.

Ten tweede, ik snap niet dat je zo’n jongen leuk kunt vinden, maar over iemand heen komen is niet iets wat je zomaar kunt doen. Ik niet in ieder geval, al zou ik dat wel een stuk makkelijker vinden. Het gebeurt gewoon, misschien moet je gewoon alle slechte punten opschrijven en hem negeren. Misschien is het makkelijker als je hem niet spreekt.

Ik snap uberhaupt niet dat je met iemand neemt die jou eerst dik noemde en nu wel met je wil omdat je bent afgevallen? Ik zou zo’n jongen niet eens willen.
En even voor de duidelijkheid jullie hebben dus maar een week verkering gehad?
Verwijder hem uit je leven. Facebook, hyves, twitter, whatsapp etc.

Wat een lul!
Hierzo het advies van mij voor als je hem tegenkomt:

Here you go :3

Fack hem; om het maar even bruut te zeggen. Jij verdient beter! Top dat je zo veel bent afgevallen!

Geen contact meer met hem is het beste, zn smsjes verwijderen… & doen alsof je hem niet ziet. Focus je op andere (leukere) jongens! You deserve better girl.

& wees trots op je zelf. 18 kilo afvallen, is echt heel erg veel!! :sob::muscle: