Lieve meiden!
Ik zit met een enorm groot probleem.
Het zit zo, ik kom maar niet over me ex heen!
Ik zie hem al sinds vorig jaar zitten, na een lange tijd hadden we normaal contact inpv stom gelul wat hij eerst had tegen me, hij vond me dik en alles zij hij vorigjaar ik was ook een varken en zo.
In de zomervakantie heb ik er wat aan gedaan en ben 18 kilo kwijtgeraakt allemaal voor hem.
En met resultaat hij vond me bloed mooi, zo’n lekkerding en alles en ik was er zo blij mee ik was zo verlief op hem. Ik had een nieuwe foto op facebook met een dunnere ik geplaatst en hij begon als 1e te reageren en die zelfde avond belde hij me ‘‘per ongeluk’’ hoe hij aan me nummer kwam geen idee maar ik was in ieder geval super blij want hij begon me daarna te smsen en alles!
Tot ongeveer 3 weken geleden was alles heel leuk toen vroeg hij me verkering en ik zij natuurlijk jha!
Een week heel gelukkig tot dat ik van hem hoorde omdat hij vroeg of ik het erg zal vinden als hij een ander zomaar een kus zou geven en hij daarna zei dat hij dat deed maar dat niks voorstelt als je 16 ben,(btw, ik ben 13 hij 16!) maar goed dat boeide me geen flikker je hoort niemand anders een kus te geven als je een relatie hebt!
Maar goed ik zie hem nu dus elke dag op school lopen en hij zegt elke dag zo lief;’’ Heey Marit’’ en ik zeg dan ook nog eens heey terug en tja nu heb ik echt een antwoord nodig:
Hoe kom ik over hem heen?
Alle oplossingen zijn welkom!
Liefst.