Hoe kom ik op school ?

He ik ben 12 zit op de middelbare maar ik heb een probleem ik loop met krukken en mijn moeder heeft geen auto en met krukken in openbaar vervoer vind ik n u et echt een goed idee. Hoe kom ik op school ?

Wel met krukken met het openbaar vervoer, of iemand anders (familie/buren) vragen om je naar school te brengen.

Ik heb niemand in de buurt die me kan helpen maar tich bedankt :bowing_man:

.

Als niemand je kan brengen, zal je toch het ov moeten pakken. Bussen houden rekening met je.
Misschien is er een vriendinnetje wiens moeder of vader je even wilt helpen?

Lessen missen is geen goed idee mocht dat ooit langskomen.

bij ons, als iemand lang niet kan fietsen wordt die gene soms deels gehaald en gebracht door docenten, dat zou je kunnen vragen?

Ik heb geen docenten in de buurt en ik moet ook met de metro en dan nog een eind lopen. :kissing: maar toch bedankt

Hoelang moet je nog met krukken lopen?

Ik zou dan toch school bellen en vragen of zij een oplossing weten, omdat je het zelf lastig vindt. Er is vast wel een oplossing, want je kan ook niet om zo’n reden thuis blijven van school.

Nou het is een probleem dat vaker voor komt

Hoe lang moet je ongeveer lopen, fietsen naar de bushalte/metro/trein? Want als dat ook een eind is, is dat ook een probleem. En anders kun je een vriendin vragen of zij je mee wilt nemen van het station naar school

Tja, gewoon het openbaar vervoer pakken. Als je later studeerd kun je dat ook niet als smoes gebruiken, je hebt alleen maar jezelf mee.
Over het algemeen houd het OV er wel rekening mee hoor, en wachten ze met rijden tot je zit.

Kan je moeder je niet achterop de fiets brengen?

Ik zou toch maar de bus pakken…

Even denken.

• OV
  • Iemand brengt je

Dat zijn de enige mogelijkheden. Tenzij je vleugels of een jetpack hebt.

OV inderdaad. Het is niet anders, gewoon extra vroeg vertrekken en je bedenken dat je het leven zonder krukken in elk geval meer gaat waarderen. :’)

Nee, het lijkt me heel rot en ongemakkkelijk, sterkte ermee!

Waarom zou je niet met het ov kunnen gaan??

Dat kan toch gewoon?

Hoe ver woon je van school?

Je kan best met het ov, doen meerdere mensen en er wordt altijd rekening mee gehouden.

Een rolstoel? Lijkt me fijner dan dat lange stuk met krukken te moeten lopen