Hoe kom ik op HYVES!!!

ik zit nu op school en ik kan niet op hyves.nl
dus ik had het geprobeert om via hidemayass.com er op te komen…maar dat lukt dus ook niet!
wie weet nog een website hoe ik daar kan komen?

xxx

^ blijkbaar heeft de school het geblokkeerd?

jha … weet ik maar vorig jaar kon ik er nog op via hidemyass…
maar misschien is die ook geblokkeerd dus heeft iemand een andere website :grin:

x

Google: Proxy Websites

ebuddy.com heeft ook hyves x

Mag ik even facepalmen ?
Sorry hoor maar ben ik de enigste die het raar vind dat hier een topic over wordt gemaakt ? Dan hyves je toch niet ? Zo’n drama is dat niet.

Dit. School blokkeert die site’s niet voor niks, omdat je op school zit om lessen te volgen en niet om op dat achterlijke hyves te zitten.

Hyves is er ook nog als je thuiskomt hoor :’)

abbenes.net

neem facebook (’ : (wsl ook geblokkeerd maar toch)

omg…dit doet me ergens aan denken :
een vriendin van me zegt zo tegen me : heb je je mobiel niet bij ? omg hoe kun jij leven zonder mobiel, snap ik echt niet hoor !
ik zat daar echt zo van : seriously ? : O
zoek een leven ofzo jezus…als het zou moeten zou ik een maand zonder mobiel kunnen. snap echt niet dat mensen lopen janken als ze een paar minuten zonder mobiel moeten.

Heb ik ook hoor :3.
zodra ik met mijn vriend sms moet ik om de minuut op mn mobiel kijken.

@ tetarded

ja maar je vriend vind ik wel anders , als ik een vriendje zou hebben zou ik dat ook doen xD
maar gewoon van die mensen die 24/7 aan hun mobiel geplakt zitten, en dan in de pauze zitten ze allemaal op hun mobiel in plaats van een beetje gezellig kletsen…met feestjes ook, en in de les zit de halve klas ook stiekem op hun mobiel.