Hoe kom ik nou eindelijk over hem heen?

Hei,

Sinds vorig jaar had ik fix met een jongen. Hij was m’n eerste zoen en het ging ook steeds verder en we hebben dus ook een paar keer seks gehad. We hebben nooit tegen elkaar gezegd wat we nou precies wilden en zo ging het door, maar het voelde echt als een soort relatie. Na een tijdje begon ik gevoelens voor hem te krijgen en begon me heel kut te voelen, omdat ik niet precies wist wat hij wilde, maar in mijn hoofd wist ik eigenlijk wel dat hij alleen maar fwb wilde, maar toch hield ik hoop. Op een middag knapte er iets en ik voelde me verschrikkelijk. Ik kon alleen maar huilen en voelde me verschrikkelijk om hem en dat echt een week lang. Een avond was ik dronken en had hem een heel lang bericht gestuurd en hij vertelde dat hij me niet leuk vond en dus niks met me wilde, maar me niet kwijt wilde.

Inmiddels is dat al 2 maanden geleden en ik ben nogsteeds niet over hem heen en mis hem verschrikkelijk. School is voorbij dus de enige mogelijkheid om hem te zien is om af te spreken, maar ik weet dat me dat niet gaat helpen om over hem heen te komen en ik moet soms gewoon nogsteeds om hem huilen, ondanks dat ik hem al een paar weken niet heb gesproken. Hij zei me dat hij van me hield en me nooit kwijt wilde, maar hij doet ook geen moeite om ook nog iets van onze vriendschap over te houden. Ik weet echt niet wat ik moet en het voelt alsof ik nooit over hem heen kan komen. Hij heeft me zoveel pijn gedaan en dingen gezegd waar ik zo boos om ben, maar ik kom gewoon niet over hem heen en ik word echt gek van mezelf. Normaal ben ik best wel hard en boeit alles me vrij weinig, maar ik voel me gewoon ontzettend zwak en weet gewoon niet hoe ik over hem heen moet komen.
Wat hij me ooit ook aan zal doen ik zal altijd van hem blijven houden. Weten jullie hoe ik over hem heen moet komen? Ik weet het echt even niet meer.

Misschien moet je even met vriendinnen hier over praten, zodat zij je kunnen helpen, door misschien leuke dingen te doen ofzo. En ik weet dat het miss een beetje awkward en raar is om opeens over zulke dingen te vertellen, maar als het goede vriendinnen zijn dan kunnen ze je wel begrijpen, en dan willen ze je wel helpen? Denk ik? Ik heb nooit een vriendje of weet ik wat gehad, dus ik heb verder geen id hoe je erover heen moet komen

Verwijder hem van alles, zoek geen contact meer, praat erover, laat het verdriet toe en zoek afleiding, meer kan ik je niet helpen…

Succes!