hoe kom ik met hem in contact

goedemiddag!
ik heb even een anoniem account aangemaakt omdat ik hiermee niet met mijn normale account gezien wil worden, hehe, ik voel me namelijk veel te oud om zo’n zeurtopic te openen, maar ik zit mezelf echt hélemaal gek te maken dus het moet even [x

ik woon met mijn opleiding intern, wat supertof is want je leert heel snel heel veel mensen kennen. zo is er ook een hele leuke jongen, R. R. en ik kennen elkaar via J. en we zien elkaar eigenlijk nooit (wat eigenlijk vrij knap is, omdat we zo dicht bij elkaar wonen. als ik iemand 2 dagen niet zie, is dat lang), alleen op feestjes in iemands woonkamer of in de bar hier op campus. op meerdere feestjes hebben we al de hele avond gepraat/gedanst en vorig weekend eindigde ik alleen met hem buiten op een bankje, hebben we sterren gekeken en daarna thee gedronken op z’n kamer. toen het half 6 was zei ik: wooow het is al laat ik ga naar m’n kamer hoor! en toen zei die: neee blijf gewoon hier slapen! en toen hebben we met z’n tweeën in een éénpersoonsbed geslapen, maar er is verder niks gebeurd. we lagen niet eens knuffelend in bed ofzo. hoewel hij redelijk terughoudend is/was, was het echt een súperleuke nacht en de volgende ochtend gaf hij me een kus op m’n mond. dus ik dacht jeeeeeeeeeee dat zit allemaal wel goed! maar het is inmiddels al een week geleden en ik heb hem sindsdien 2x gezien en toen zeiden we allebei alleen ‘hoi’. en ik had hem gesmst (we hadden daarvoor nog nooit gesmst) maar hij antwoordde maar 1x en daarna niet meer. (ja, er stond een concrete vraag in mijn laaststgestuurde sms.)

verder hebben we maar één of twee gemeenschappelijke vrienden, geen vakken samen, en ik zie hem dus bijna nooit! en omdat hij ook niet echt contact met mij opzoekt zit ik mezelf hélemaal gek te maken wat ik dan ervan moet denken dat hij me uitnodigt om bij hem te slapen en me een kus geeft. ik bedoel, als hij niks in me zag maar me wel in bed uitnodigt, dan ga ik ervan uit dat hij sex met me wil maar daar was echt geen enkel spoor van. nu kan ik het eigenlijk niet anders interpreteren dan dat hij wel interesse in me heeft. maar waarom laat hij dan niks van zich horen?

ik wil dus aan jullie vragen om tips hoe ik hem vaker kan zien (zonder stalkerig over te komen, lol) en wat jullie ervan denken… Ik weet dat we donderdag allebei naar hetzelfde feestje gaan, en dit klinkt heel stom maar moet ik dan op hem afstappen?

Jaa als je hem toch op dat feestje ziet, moet je er wel op af stappen.

op dat feest zou ik gewoon op hem afstappen, dan merk je vanzelf wel of hij jou ziet zitten en als dat zo is dan kun je vaker afspreken (ja, waarschijnlijk heb je hier niet veel aan, het klinkt zo makkelijk… maar zo denk ik er wel over)

thanks voor de reacties, up (:

gewoon op dat feestje op hem afstappen!

is intern wonen hetzelfde als begeleid wonen? zo nee wat is het dan?

uhm wat bedoel je met begeleid wonen? maar lijkt me dat niet, want in principe wonen we gewoon op kamers.

maar onze opleiding heeft kamers voor alle studenten, we wonen met z’n allen op 1 terrein. we hebben verschillende gebouwen, een stuk of 10, en die zijn verdeeld in ‘huizen’ van zo’n 7 mensen. gewoon als een student op kamers maar toevallig voorziet onze opleiding onze kamers.

Welke opleiding doe je? Het klinkt leuk!

Enne die jongen komt wel hoor!

ik doe university college, of liberal arts & sciences… niet heel bekend.

heb hem overigens vandaag weer heel even gezien, maar ik durfde niet echt met hem te praten, stomme schijterd ben ik ook.

gisteravond is niet helemaal gelopen zoals ik had gewild omdat ik echt té veel had gedronken, maar hey, hij heeft bij me geslapen en we hebben gezoend. i call that progress. ik vind hem nog wel een beetje terughoudend maar ik geloof wel dat het de goede kant op gaat… (: