Hoe kom ik met 'hem' in contact?

Hee meiden!

Ik ben helemaal weg van een jongen op school & ik wil graag met hem in contact komen, maar ik weet niet helemaal hoe. We hebben wel gemeenschappelijke vrienden, maar die zie ik alleen op school & ben ik niet zo heel erg goed bevriend mee, dus via hun lukt het niet. Ik zie hem heel vaak lopen en hij kijkt altijd zo heel diep in mn ogen (I know, klinkt vreselijk, haha) en dan altijd heel lang enzo. Maargoed, heeft iemand tips om -een beetje origineel- met hem in contact te komen?

Edit: & heeft iemand ook leuke verhalen over dit soort situaties? Zovan ‘door zoiets heb ik mijn vriend leren kennen’-achtig iets :slightly_smiling_face:.

Kus!

Up.

Ik heb helaas geen tips maar dus precies hetzelfde probleem :stuck_out_tongue:

Heey!
Mm… volgens mij moet je hem gewoon zelf eens durven aanspreken, al is het maar hallo… (zijn naam) ofzo zeggen en kijken hoe hij reageert, mss niet egt origineel, maar moet dat dan?
Je zegt zelf dat-ie je altijd diep in je ogen kijkt, dus volgens mij heeft hij wel interesse en wil hij je ook leren kennen:)

Ik heb m’n vriend leren kennen doordat-ie me zelf aansprak toen we op restaurant waren met een vriendin, haar ouders en broers (hij is bevriend met 1 van die broers), het grappige is dat ik maar aan het zoeken was om hem aan te spreken of hem iets te vragen, haha:) En jah, toen hij me dan eerst aangesproken had, was het ijs natuurlijk gebroken en het weekend daarop (die dag in restaurant was zondag) hadden we al een date!:slight_smile: Egt super!

Doei!!
xx

oh ja, vergeten te zeggen: die vriend is ondertussen ex, maar zijn nog wel super bevriend: nog altijd een hele goede vriend waar ik dingen mee afspreek enz.:slightly_smiling_face:

up.

Volgens mijn is hij wel geïntresseerd in je, anders maakt hij al geen oogcontact met je. Eigenlijk heb je dus al een soort van contact met hem =) Maarja, iemand moet natuurlijk de eerste stap zetten. Kun je hem ook nergens tegen komen in bijvoorbeeld een discotheek? Je kunt dan op hem af stappen (wat denk ik wat makkelijker gaat dan normaal omdat je dan misschien al wel wat hebt gedronken). Nu kunnen mensen gaan reageren van: “Ja maar hij moet haar nemen zoals ze is, niet als ze gedronken heeft blablablaaaa!” Dat kan misschien wel zo zijn, maar de eerste stap zetten is altijd moeilijk en als je zo al contact met hem kunt maken, even een leuk praatje maken kun je hem dus ook makkelijker op school ofz. aanspreken. Vragen of hij het leuk vond die avond enz. Gewoon wat kletsen, maakt niet uit wat. Ik denk dat dit wel helpt! Succes ermee.

Zoek hem op op hyves en stuur hem een krabbel of een tik, dat is toch een stuk minder eng dan op hem afstappen!

Ben jij mijn dubbelganger ofzo? ik heb hetzelfde, hij kijkt me zo ongeloofelijk diep in de ogen…

Ga geweun met hm praten op hyves, dan msn en dan ga je ene keer wat afspreken fso (8

Mijn vriend was dit jaar nieuw bij ons op school en ofcourse wist ik wie hij was, want tja… nieuwe leuke jongen moet je wel even checken. Dus toen hadden we basketbaltoernooi en toen keek en wees al naar mij , want ik zit al best lang op basketbal dus ik was de beste van me team (niet arrogant bedoelt). En toen was ik gewoon perongeluk expres tegen hem aangelopen toen we allebei geen wedstrijd hadden. Dus TADAAA ! toen vroeg hij me msn en me nummer enzo , paar dagen later afgesproken en heb nu bijna 3 maanden met hem :]

ik heb ook hetzelfde
ik dúrf alleen niet tegen die jongen te praten op hyves:(

misschien kun je zijn msn adres via een vriend van hem krijgen ofzo, dat heb ik namelijk ook gedaan bij een jonge die ik leuk vind :slightly_smiling_face: en nu klikt het best goed tussen ons, dus misschien een tip :slightly_smiling_face:

veel succes
xx

ik heb echt précies hetzelfde, wordt ns tijd om actie te ondernemen hihi:)

Als hij je aankijkt, lach dan naar hem ofzo, dan weet hij dat jij ook intresse heb in hem.

opzoeken op hyves

Ik heb dus echt PRECIES hetzelfde.
Het probleem is hij heeft geen hyves ofzo.
Me vriendin is bevriend met hem,
maar ik ben zoooooooo verlgen.
Dus ik durf ook niks te doen :l

hyves/msn

ongeveer hetzelfde, maar ik heb hem op msn & ik durf gewooon NIKS te doen:-| hy kykt me wel altyd aan enzo; en dan smelt ik! hihihi:$