Hoe kom ik in contact?

/

zoek z’n hyves en voeg hem daar toe?
vraag of hij al iemand heeft om naast hem te zitten (is deze plek al bezet?) tijdens het keuze- uur?

/

Is er niet een manier om hem te kunnen aanspreken tijdens uitgaan ofzo?

up

wow, same problem here. Ik weet alleen zijn naam. That’s it.

UPJE.

Upje

Zeg gewoon een keertje hoi op school, het is vreemd als je hem helemaal niet kent, maar jou heef hij al opgemerkt. Gewoon subtiel hoi zeggen, in de pauze glimlachen enzo.

En tijdens het uitgaan, als ie aan de bar zit toevallig een drankje halen ofzo. Ik ga nooit uit, dus ik weet niet hoe je dat moet aan pakken.

maar ik zou het ook raar vinden als opeens iemand hoi zei die ik helemaal niet kende. Want stel nou dat ik het me inbeeld, dat hij naar mij kijkt. Dat zou dan toch een enorme afgang zijn om dan hoi te zeggen?

Nou kijk, ik weet iig zeker dat ik het me niet inbeeld dat hij ook naar mij kijkt, en ik weet eig. al zeker dat hij mij ook wel leuk vind, want hij zoekt ook telkens oogcontact enzo, maar tijdens uitgaan… (bij uitgaan dansen we gewoon enzo) dan staat hij ergens en ik ergens anders, en dan… tja, je kunt niet opeens naar hem toe lopen van “hoi” want dan dwing je hem ook in zo’n positie, maar ik kan ook niet super dicht naast hem gaan staan want dan gebeurt er ook niets.
:frowning_face:

Trouwens, mijn vriendinnen weten er zelf ook niets van. Ik durf het niet tezeggen ><

Geen idee hoe je dat moet aanpakken, ben er zelf namelijk ook geen ster in.

tuurlijk kan je met zo’n keuze uur wel naast hem gaan zitten! wat maakt het uit of je hem kent of niet? als hij steeds oogcontact zoekt zal hij het vast niet erg vinden, misschien is hij zelf ook wel verlegen. je moet er niet te veel over nadanken maar gewoon doen. je kan het bijvoorbeeld hebben over het vak waar je mee bezig bent, dat je doet alsof je iets niet snapt ofzo.

je kunt hem toch best toevoegen op hyves, en als hij dan vraagt waar je hem van kent zeg je iets als ‘ik zat vroeger bij je in de klas, en toen ik je met een keuzeuur zag bedacht ik me dat ik je wel toe kon voegen op hyves’ en dan kun je gewoon een gesprekje beginnen. (:

Ja maar ik ken hem dus niet, want ik zat niet bij hem in de klas maar een vriendin van me. Ik ken hem van totaal niets behalve school, en daarvan “ken” ik hem niet eens.

En daarnaast, bij zo’n keuze uur kan je niet naast elkaar zitten, nou ja, met anderhalve meter afstand, maar je kunt daar niet praten. Ik zat vandaag praktisch naast hem (met een iemand ertussen) en toen hadden we wel telkens oogcontact!

upperdepup

Mensen die ik niet eens echt vaak spreek voegen mij ook toe op hyves, dus voeg 'm gewoon toe. En stuur 'm een krabbel als: ‘Jij zit elke keer zo naar mij te kijken in het tussenuur :angel:’ of iets als ‘Het is wel veel leuker met jou in het keuze uur. :slightly_smiling_face:

Hij herkent je vast wel.

ik zit nou net met hetzelfde probleem ,
op school is er ook een jongen waarmee ik de hele tijd oogcontact heb ,
maar ik ben verlegen en durf zeker niet met hem te praten want welke reden heb ik?
ik ken het gevoel geloof me.

Toevoegen op hyves.
En dan iets van ; “Jij bent toch die jongen van het kwt uur ? (: haha alles goed met je?”
tenminste bij ons noem je het kwt.