Hoe kom ik in contact?

Sinds dit nieuwe schooljaar zit ik op een andere school. En elke ochtend zie ik een jongen op het station, die ik dus langzaam wel leuk begon te vinden. Sinds vorige week is het wel een beetje meer geworden. Ik zie hem elke ochtend op het station en een paar ‘‘vrienden’’ van hem ken ik wel, maar zij kennen mij niet. Vanochtend zat ik in de trein in een andere coupé gescheiden door een glazen deur, en het leek wel alsof hij soms keek :blush: Toen op weg naar school liep ik eerst voor hem en later haalde hij mij in, maar leek wel alsof hij ‘‘stiekem’’ schuin keek om naar mij te kijken? En dat hij expres over de tijd dat hij uit was ofzo ging praten. Maandag in de aula keek hij ook steeds naar mij, en toen ik vandaag de trap af kwam ook.

Nu wil ik graag in contact komen, ik weet zijn naam niet en ben al heel veel aan het zoeken. Kunnen jullie mij misschien helpen hoe ik in contact kan komen of wat ik kan doen ?? Heeeel please bedankt!

Oja, mijn vrienden of andere van school kennen hem ook niet en zijn vrienden ook niet.

HELP ME! SOS

Nou, hij heeft je in ieder geval al opgemerkt :slightly_smiling_face: heb je al eens geprobeerd om naast hem te gaan zitten in de trein? Dan kan je hem bijv. zeggen dat je hem wel eens op school gezien hebt, en dan kan je vragen hoe hij heet. Ik adviseer wel om met hem te gaan praten en hem niet opeens toe te voegen op facebook ofzo, want dat is een beetje vreemd. succes, laat je ons weten hoe het verder gaat? :slightly_smiling_face:

Haha ja gelukkig wel, nou hij zit meestal bij z’n vrienden… Maar ja… ik dacht ook al van ja op Facebook toevoegen kan wel, maar dan is het ook van ja wie ben jij. En dan bv. ja ik zit bij je op school en zie je elke ochtend op 't station. Dan komt ie op 'n dag ook van ja: ben jij Manouk ??

Een keertje naast hem gaan zitten in de trein als hij alleen is en dan een gesprekje beginnen.

Nou dat is 't m juist. Hij is altijd met zn vrienden… Zijn groep van 5/6

ik heb precies hetzelfde!! dat ik een leuke jongen zie op het station, en dan kijkt ii zo als je de aula binnenloopt, af als je langsloopt! ik kan dus ook geen contact maken, want hij is altijd met zn vrienden, echt ALTIJD! advies is welkom!

Alsnog naast hem zitten en een gesprekje met hem aanknopen? Desnoods met heel die groep.

Het is misschien een beetje cliché, maar ik raad je aan om bijv. heel nonchalant iets te laten vallen in het gangpad van waar hij zit. Net zodat hij het wel moett oppakken. Vervolgens heb je in ieder geval een reden om tegen hem te gaan praten! :slightly_smiling_face: Het is niet veel, maar hey het is iets!

Zelf proberen oogcontact te maken?

Ben jij niet mij?? Ik heb precies hetzelfde!

Ja, maar ik zit niet bij 'm in de klas :frowning_face:

Misschien uitzoeken waar hij uitgaat of waar hij vaak is en daar een keertje heen gaan?>