Sinds dit nieuwe schooljaar zit ik op een andere school. En elke ochtend zie ik een jongen op het station, die ik dus langzaam wel leuk begon te vinden. Sinds vorige week is het wel een beetje meer geworden. Ik zie hem elke ochtend op het station en een paar ‘‘vrienden’’ van hem ken ik wel, maar zij kennen mij niet. Vanochtend zat ik in de trein in een andere coupé gescheiden door een glazen deur, en het leek wel alsof hij soms keek Toen op weg naar school liep ik eerst voor hem en later haalde hij mij in, maar leek wel alsof hij ‘‘stiekem’’ schuin keek om naar mij te kijken? En dat hij expres over de tijd dat hij uit was ofzo ging praten. Maandag in de aula keek hij ook steeds naar mij, en toen ik vandaag de trap af kwam ook.
Nu wil ik graag in contact komen, ik weet zijn naam niet en ben al heel veel aan het zoeken. Kunnen jullie mij misschien helpen hoe ik in contact kan komen of wat ik kan doen ?? Heeeel please bedankt!
Oja, mijn vrienden of andere van school kennen hem ook niet en zijn vrienden ook niet.
HELP ME! SOS