He dames,
Ik heb een problem mbt tot seks.
Ik heb er altijd abnormal weinig zin en zie er er zelfs zo vaak tegen op dat ik hier constant ruzie met mijn vriend over heb. Van de 10 keer dat we het doen heb ik er misschien 2 keer ook echt zin in.
Het is niet dat ik het niet fijn vind, maar iets in mijn hoofd maakt het allemaal zo kut dat ik er nooit zin in heb. Dit komt omdat ik altijd heel erg lang gewacht heb met seks. Toen ik uiteindelijk op 18e jarige leeftijd mijn maagdelijkheid verloor met mijn ex was er qua seks niet veel aan. Hij dacht vooral aan zich zelf etc… Uiteindelijk bleek dat deze jongen me heel hard bezeikt had en me eigenlijk gewoon gebruikt heeft voor seks, wat er heel erg in gehakt heeft bij mij.
Bij mijn huidige vriend had ik in het begin nergens last van en de seks ging gewoon goed. Nu, anderhalf jaar later is dat wel anders. We doen het redelijk vaak, zo’n 5 keer per week.
Maar het begint bij mij steeds meer een verplichting te worden dan dat ik er werkelijk van geniet. We hebben het minder vaak proberen te doen, maar ook dat hielp niks.
Ik geniet er gewoon niet van. Ik hoor van anderen hoe geweldig ze het allemaal niet vinden en ik vraag me af waarom ik dat niet heb. Het is niet dat ik niet van mijn vriend hou, zielsveel zelfs, of dat het pijn doet maar ik vind het gewoon niet zo lekker en fantastisch als zou moeten. Daarbij komt nog dat ik heel erg moeilijk geil kan worden en dat ik redelijk onzeker ben door slechte sexuele ervaringen dat ik mn vriend amper durf aan te raken omdat k bang ben dat ik het fout doe oid.
Dit allemaal zorgt er voor dat ik er iedere dag tegenop kijk en het meer als een plicht zie dan iets leuks, wat er weer toe leidt dat ik regelmatig ruzie heb met mn vriend omdat hij weer van mij onzeker word.
We hebben meerdere dingen geprobeerd. Speeltjes, pilletjes, gekke plekken, niet er over beginnen totdat ik er ZELF zin in heb, you name it. Maar niets lijkt te helpen, of het is maar voor even.
Nu is mijn vraag: wat kan ik doen om meer in contact te komen met mijn eigen sexualiteit en er eindelijk eens van gaan genieten?