Hoe kom ik hier vanaf???

Ik ben nieuw en ik weet niet precies hoe girlscene werkt maar ik had een vraag over mijn gezicht dus ik denk wel dat ik het hier kwijt kan, vaak heb ik een rode neus vooral in de winter buiten dat is echt verschrikkelijk en ik schaam me er erg voor al mijn vriendinnen hebben dat niet, 's avonds heb ik het vaak ook dus uitgaan is er ook niet bij. ik heb geen idee wat ik moet doen en wat de oorzaak hiervan is, hopelijk kunnen jullie mijn vraag beantwoorden! Alvast heel erg bedankt!

Gr.

ooit van foundation gehoord?

Ik denk door de kou? :'P
Dat is niet raar hoor.

meestal heb je en rode neus als je neus koud is, maar ik zou niet weten wat je er tegen kan doen (neuswarmerr kopen? ;p)
Het kan ook zijn omdat je dan mischien heel verkouden bent, als je er echt last van hebt kan je het natuulrijk ook aan je huisarts vragen.

aah dat is schattig :3
ot; miss. foundation of andere make-up :’)

groene concealer en dan foundation eroverheen

/

Je bent gewoon wat gevoeliger voor de kou dan je vriendinnen. Het is helemaal niet gek of raar hoor. Je kan er gewoon wat foundation over doen.

heel erg bedankt, ik ga denk ik foundation gebruiken, welke foundation vinden jullie fijn om te gebruiken??

Ik heb dat ook, maar ik smeer er geen foundation op of zoiets (:
OT: Ts, ik zou het alleen gebruiken voor uitgaan, want je wil echt geen barbie worden die elke dag een dikke laag foundation op heeft.

Je hoefde geen nieuw topic te maken…

uhm ik heb ook elke dag foundation op en ik ben ook geen barbie… dat ligt er net aan hoé je het opdoet

Ik vind dat altijd wel schattig staan, zelf heb ik altijd een soort rode streep onder mn ogen en dan ook over mn neus.
Net alsof ik verbrand ben, maar dat ben ik dan dus niet. :stuck_out_tongue:

OT: Ik zou 't niet echt camoufleren, en anders gewoon 'n dun laagje foundation.

Beetje matte mouse (wel de goede kleur!!!) doet wonderen. Dan hoef je niet heel je gezicht te plamuren.