hoe kom ik hier vanaf?

hee!
ik heb al bijna 16 maanden met mn vriend maar toch voel ik me vaak onzeker of word ik jaloers als hij met andere meiden zit.
hij is 2 jaar geleden een keer vreemdgegaan en hij is nu wel erg veranderd maar op een of andere manier ben ik daar toch nog wel bang voor.
hij vind het echt niet leuk als ik jaloers ben maar ik ben gewoon bang hem kwijt te raken. het liefste wil ik het niet laten merken maar dat is lastig.
heeft iemand tips voor jaloersheid of onzekerheid :blush:

liefs!

praat er over met hem, hij begrijpt je vast wel
als je niet wilt praten dan moet je gewoon iedere keer tegen jezelf zeggen dat alles heel normaal is, jij praat toch ook wel eens met jongens, dat betekent toch ook niet dat je vreemd gaat

Mijn ex-vriendin had dat zelfde probleem ook. Zij werd ook erg jaloers dat ik zo close was/ben met me beste vriendin (terwijl die gewoon een vriendje heeft) Er zijn maar weinig manier om dat weg te krijgen. Je moet hem echt vertrouwen en als je echt van hem houd heb je dat vertrouwen. Je kan ook zo denken: Hij is nu bij die ander meiden maar na school is hij weer helemaal van mij en lig ik weer lekker bij hem :wink: Dat werkt meestal wel.
Succes!!

dank je :grinning:
fijn om dat ook een keer van een jongen te horen want meestal denken ze er heel anders over. mijn beste vriendin heeft ook met hem gehad en die zijn ook best close en voel me dan soms best ongemakkelijk als ze bij elkaar zijn.
of als hij uit is met vrienden en meiden derbij ofso.
t klinkt wss wel erg stom :blush:

Het gaat na een tijdje wel over als jullie wat langer bij elkaar zijn :wink:
Succes xx

dat denk ik ook. :wink:
maar ik begrijp je wel, omdat hij toen ook vreemd was gegaan enzo, ik zal dat gevoel dan ook hebben…
succes!