hoe kom ik erachter of ie me echt leuk vind

Ik ken al tijdje een jongen het klikt echt goed tussen ons op msn tenminste en via sms en vrijdag ben ik bijhem geweest film kijken was ook heel gezellig. Alleen hoe kom ik er nu achter of hij me leuk vind? Van de ene kant zend ie sinialen uit van wel nja tenminste dat zeggen mijn vriendinnen zoals laatst vroeg hij op msn waar word jij nou blij van? Dus ik zo ehm die ene leuke jongen:p en jij? hij zo een super leuk lief meisje wat duidelijk intresse in me toont. En vriendin van mij vroeg aan hem wat vind je van haar toen zei die een lief , leuk knap meisje wat ik graag beter wil leren kennen. Maar toen ik hem pas net kon vroeg ik zo of hij verliefd was en toen zei hij ja en dat maakt me onzeker want ik denk nu steeds dat hij op iemand anders is

interesting

Volgens mij heeft ie wel interesse hoor :)!

succes!

hij smsten me laatst ook zo ik heb al genoeg gezopen :grimacing: ik hou van jou :couplekiss_man_woman: xx
Maar toen ik zo vroeg van zeg dat nog eens als je wat minder gezopen hebt en ik geloof je reageerde hij zo van ik heb niet zoveel gedronken hoor ik ben niet dronken en ook niet aangeschoten dat zei ik alleen omdat ik genoeg heb gezopen aangezien ik morgen om half 9 op school moet zijn

Haha, ik heb echt precies hetzelfde!
Ik vind jongen leuk,
jongen zei aan het begin dat hij verliefd was op ander meisje,
nu veel contact met die jongen…
denk dat hij mij ook wel leuk vindt,
maar andere meisje zit me toch dwars!
Ik zou ook wel wat tips willen, dus ik kan je niet helpen!
x x x

Nou volgens mij heeft hij wel interesse in je hoor (:

Ik zou gewoon vragen op wie hij is.
Als jullie toch al zo close zijn!
En als hij het niet wilt vertellen, vraag hem dan persoonlijk wat hij van je vind. En als je durft vraag dan of hij je leuk vind …