Hoe kom ik aan geld?!!

hoe kom ik aan geld!!

ik wil geld verdienen, maar ik wil nog niet werken. ik ben 13 jaar

ik wil wel spullen verkopen hier op girlscene daar heb ik ook een topic van maar niemand reageert erop •__•

dit is de link van mijn verkooptopic: http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/verkoop-e-50-korting-e-sieraden-e-nintendo-e-bieden-e-alles-moet-weg-263583.0.html
hebben jullie daar misschien nog tips voor?

weten jullie nog leuke manieren waarmee ik geld kan verdienen, wat ik gewoon thuis kan doen.

Beroof een bank xD

krantenwijk? verdien je super makkelijk mee!

Waarom wil je niet werken? 13 is best een normale leeftijd voor een eerste baantje volgens mij.

Dit is wel de makkelijkste manier denk ik! Het neemt opzich ook niet zo veel tijd in beslag. :slightly_smiling_face:

nouja ik ben een paar maanden niet naar school geweest omdat ik zegmaar beetje overbelast was enzo
nu ben ik weer aan het beginnen naar school te gaan dus denk niet dat werken er dan nog bij kan

zie het berichtje boven je

ik doe trouwens vwo - atheneum

werken zit er gewoon nog echt niet in, ik hoef nu eerst nog maar 3 uur elke dag naar school en ben dan al kapot.

dus ik zoek gewoon een andere manier om geld te verdienen :slightly_smiling_face:

Niet iedereen is sterk in plannen. :slightly_smiling_face:

School is erg belangrijk dus als ik jou was zou ik eerst weer in je goede ritme komen en daarna pas kijken voor bijv. een krantenwijk om die extra zakcenten te verdienen.
Wat je ook kan doen is je broer, zus, vriend of vriendin vragen je te helpen, zo word het een stuk relaxter!

Ben je creatief? Misschien is het leuk om sieraden te maken en te verkopen, kan in het begin lastig zijn maar als je eenmaal de goede mensen om je heen hebt (dus die graag jouw dingetjes willen kopen) kan je er best winst uit halen. :wink:

misschien iemand nog ideeën wat ik kan verkopen?

Ik ben ook 13, ik doe havo-vwo dus ben ook druk met school. Maar in je kan altijd een vakantiebaantje nemen zoals inderdaad een krantenwijk.
Anders zou je ook je oude kleren / speelgoed etc. kunnen verkopen.
Voor een echt baantje is 13 jaar gewoon te jong.

up

up?

Misschien sieraden maken en verkopen? Van die vriendschapsarmbandjes bijvoorbeeld, ze zijn hartstikke leuk en het is nog hartstikke leuk en ontspannend om te maken ook vind ik (:

Probeer een oppasbaantje te vinden

Slotje. Er zijn al verschillende topics over geld verdienen, bijvoorbeeld het bijbaantjes topic en deze: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/manieren-om-aan-geld-te-komen.-186171.0.html