Hoe kleed jouw moeder zich?

Pas had ik het er met mijn moeder over dat ik haar style nogal oma-achtig vond worden. Ze gaf me hier eigenlijk wel gelijk in… en wou zich weer wat zelfverzekerder voelen en zich trendy’er kleden en vroeg mij om hulp. Nu vraag ik zelf ook af wat mijn moeder als ong. 43 jarige zou moeten aantrekken? Wat voor soort dingen draagt jouw moeder op die leeftijd? :slightly_smiling_face:

hihi, wat bedoel je dan met leuke kleren? want sommige blousejes van bijv. vero moda vind ik dan weer te ‘tienerachtig’ als je begrijpt wat ik bedoel.

Miss stam en m 's mode is niet oma achtige hebben ^ze wel maar ook veel trendy kleding

Mijn moeder is 48 en draagt gewoon ‘hippe’ kleding, gewoon een rok met een shirt ofzoiets, of een strakke spijkerbroek met een leuk blousje ze heeft er ook gewoon het lichaam voor, haha
Zelfs mijn 2 oma’s kleedt zich hip voor haar leeftijd echt leuk!

Als ze kledingtips wilt dan kan ze het beste naar een kleinere kledingwinkel gaan, daar hebben ze meestal wel tijd om te kijken wat er bij past, welke kleuren, en strak of juist losjes, winkels als de didi,

Mijn mams is ook 43.
Haar kledingkast varieert enorm. :’)
Van leuke blousjes/tuniekjes tot Adidas Trainingspakken.
Van hakken tot Nike Airmax.

Ik vind van die fleurige geblokte blousjes wel leuk voor mn moeder. :slightly_smiling_face:

Dank je wel, hotter than my daughter is net begonnen, en ik was het bijna vergeten !

Ja, samen winkelen is ook leuk, dan koopt je moeder automatisch meer voor jou, en je kan ook zeggen, ‘oh mam, dit vind ik ook leuk voor jou’.
Leuke tuniekjes, blouses, wat langere jurkjes, etc.

Mijn moeder gaat vaak naar H&M, vero moda, en only (:

Dan heb je vast een jonge moeder? Ik zie mijn moeder daar niet winkelen! Hahah

Wat een hippe moeder moet jij wel niet hebben. :’)

Geen idee eigenlijk waar mijn moeder heengaat…

Ze kleed zich wel redelijk /naar haar leeftijd. (’:

Hmm, Esprit? Daar hebben ze ook wel leuke dingen die ook weer niet overkomen als hé-kijk-ik-ben-een-uit-mijn-krachten-gegroeide-tiener.

Ze is 44, ik ben niet weg van haar schoenen maar ze kleedt zich goed vind ik, het is niet te oud, te jong, het past bij haar figuur, ze weet welke kleren haar mooi staan. Ik draag niet dezelfde kleren als zij (heel soms delen we kleren/oorbellen ofzo), maar heb wel vaak veel aan haar tips qua kleuren ofzo, en zij heeft ook dingen die ik vet vind (bijv gekleurde spijkerjasjes, die ik helaas niet pas). En mijn moeder koopt ook wel eens iets bij Vero Moda, een shirtje ofzo, maar niet dezelfde dingen als waar je meisjes van 13 in ziet lopen, goddank :'D

Ik weet wel dat mijn moeder vaak winkelt bij bijv Vanilia, Dept, Didi, Vila, dat soort winkels.

Mijn moeder heeft altijd een lange broek aan, meestal spijker en een bloesje of jasje met shirt. Op zich wel leuk, maar ik wil haar in een jurkje ofzo zien maar dat wil ze zelf niet. En ik wil dat ze een keer hakken aan doet, niet hoog ofzo, maar dat wil ze ook niet haha :confused:

Bij de M&S, miss etam, promiss, didi en dat soort winkels hebben ze vaak ook leuke kleding!

Mijn moeder koopt vaak bij mango en The Sting! Bij The Sting dan vooral van merken als Bien Blue & Sutterland ofzo! en heeeeeeel soms wel eens een vestje ofzo bij H&M, maar vooral niet te felle, opvallende kleuren, gewoon wit, zwart lichtroze lichtblauw beige enzo

En ik deel wel eens dingen met haar zoals ik al zei, zoals een trui van H&M met gouden en bruine stukjes erop, of soms oorbellen, of een sjaal die mij ook mooi staat, en altijd als ik die dingen aan/om heb krijg ik complimenten en als ik vertel dat het van mijn moeder is ‘oh ze heeft echt een leuke smaak, blabla’. :slightly_smiling_face:

Hm ik vind eigenlijk wel dat ze zich leuk kleed. Ze heeft wel een goede smaak vind ik.

Mijn moeder draagt vooral dingen van Esprit, steps en vero moda.
En we kunnen zo nu en dan ook lekker dingen van elkaar lenen ^^

Veel tshirts, vestjes en rokken. Opzich best netjes. Maar vaak wel weer in hippe kleuren :slightly_smiling_face:

Mij ook. Maar ook esprit, ze is 47 en kleed zich super!!
Ik vraag haar zelfs om advies als ik twijfel tussen 2 singlets bijv :’’)

h&m alleen bh’s haha.

vooral de esprit! (:

-