Hoe kleden jullie je naar school??

Ik heb vaak dit aan:

• een wit blousje dat goed mn taille accentueert met een zwarte leren broek, bijpassende sieraden en zwarte laarsjes
  • wit topje/blousje met netjes jasje en mijn nikes

Mijn moeder vind me vaak te zeikerig voor school oftewel gewoon te netjes…
maar dat is juist mijn stijl.
Op mijn school weet ik nu wel onderhand hoe iedereen zich kleed,
maar hoe kleden jullie je naar school??

xx

als mezelf?

Wat ik als eerste vind in de kast

Ik doe echt gewoon aan wat ik wil. Als ik me slecht voel of geen zin heb om mezelf op te tutten doe ik een trui aan en draag ik minimale makeup, maar soms heb ik zin om een outfit aan waar ik over na gedacht heb en neem ik 's ochtends wat meer tijd voor mijn kleding, haar en makeup.
Maar mij zie je niet in blousejes e.d. rondlopen hoor, dat is echt iets voor nette gelegeheden voor mij.
Als jij je zo wilt kleden naar school moet je dat lekker doen hoor, doe gewoon aan waar jij je prettig in voelt!

vest, zwart tshirt, zwarte broek, zwarte laarsjes.
Ik vind mij outfit de laatste tijd ook wat te simpel en te zwart, maar zo kleed ik mij eenmaal het liefst.

Ik heb eigenlijk 9 van de 10 x een blousje aan naar school. Op mijn school heeft bijna iedereen een broek met een simpel T-shirt of sweater aan, ik vind dit niet zo mooi en voel me er dan ook niet fijn in als ik dat draag. Meestal draag ik een rokje of een jurkje. Mijn favo outfit nu is een blauw met wit gestreepte wijdere (schilders) blous, met een zwarte hoge rok en een roestoranje jasje. Op school vind iedereen mij altijd te netjes maar ik vind dit gewoon leuk en voel me er fijn in(:

Ik draag gewoon waar ik zin in heb, de ene dag is dat een jurkje met hakken en de andere dag een oversized trui met dr. martens.

Ik draag ook echt nooit sweaters ofzo, voel me er niet goed in. Ik draag altijd hakken, liefst zwarte skinny of gewoon een jeans. En meestal een blousje of topje met trenchcoat. Ook make up vind ik super belangrijk alsook sieraden.

Ik ben een pro in yogaleggings en een basic t-shirt combineren met andere dingen zodat het eruit ziet als een echte outfit maar ik retecomfy ben. Vooral voor school. :’)

geef mij deze gave ook :stuck_out_tongue: dat is echt heeeel fijn :grinning:

Waar ik die dag zin in heb. Dat is de ene keer gewoon een skinny met wat leuks erop en de andere keer een jurkje met panty bv.

Meestal een lange vest/trui, jeans broek en sneakers

Dat verschilt echt iedere dag. Afhankelijk van het weer, mijn humeur, welke lessen ik heb, hoe lang ik les heb, wat ik die dag wil uitstralen, …

Bij mij op school was ook iedereen nogal netjes en preppy, bij mij lag het eraan of ik zit had om netjes te gaan. Boeide me niet altijd heel veel.

Dat verschilt bij mij heel erg. heb een wisselende stijl…

Gewoon waar ik zin in heb.
De ene dag ben ik heel girly met een jurkje en tigh high socks en een full face make up.
De volgende dag blijf ik liever wat langer in bed liggen en trek ik snel een oversized trui en een broek aan en doe mijn haar in een staart en ga zo weg…

Vaak geen make-up, net uit bed haar, Skinny, lang vest, shirtje/topje en enkelaarsjes/dr martens.

En dan zodra ik thuis kom doe ik pas make up op maar blijf liever een kwartier langer in bed liggen

Hallo hoe doe jij sowieso maar een kwartier over je make up. Dan ben ik net klaar met mijn foundation en mascara

Ik doe er 10 minuten over en dan heb ik alles klaar hahahaha

Ik draag wat ik wil/waar ik zin in heb. Soms draag ik dingen die door sommigen ongepast kunnen gevonden worden (lees: bralette/croptops, korte rokjes/shortjes/open rug jurkjes in de zomer en shit, maar ik heb sowieso niet eens boobies genoeg om het sexy te laten lijken :’))maar mijn school is heel chill que kleding en ik vind niet dat je kleding invloed heeft op je resultaten/prestaties dus mensen die vinden dat je bepaalde dingen niet mag dragen vind ik echt bullshit.

We moeten echt al lang op school zitten, dan is het fijn als je iets kan dragen waar je je goed in voelt.
(Voor mij mogen mensen in onesie komen, idc.)