Hoe kan ze me opnieuw vertrouwen?

Ik had een maand geleden ruzie met mijn beste vriendin maar ik had toen een geheim door verteld omdat ik zo kwaad was en ze weet dat. Maar nu is ze dus mijn vertrouwen kwijt… Ik wil echt dat ze mij terug vertrouwt maar ik weet niet hou ik het terug moet winnen. Want ik heb sindsdien niks meer door verteld en ik heb sindsdien nooit slecht over haar gepraat. Ze weet dat allemaal. Maar haar vertrouwen in mij blijft weg. :frowning:

Weten jullie misschien wat ik kan doen zodat ze terug vertrouwen in me krijgt?

Geeft haar de tijd.

Geduld.

Das al een maand geleden dat ik haar de tijd geef. Maar ze heeft het nu heel moeilijk zegt ze en ik wil haar helpen maar ze wilt niks zeggen.

Nja vertrouwen bouwt zich traag op, maar kan snel verbroken worden, zoals jij hebt ervaren. Meer tijd geven, al is het moeilijk voor je :sob::muscle:

Ligt eraan hoe groot dat geheim was dat je hebt doorverteld maar ik vergeef zulke mensen niet. Kan zijn dat zij dat ook niet doet.

Ze heeft me vergeven. Het is terug zoals vroeger alleen het vertrouwen is niet hetzelfde…
Het was best wel een groot geheim…

Dit ja. Dat het gebeurd is oke, daar kan ik vrede mee hebben. Maar ik zou geen goede vrienden meer kunnen zijn.

Eerlijk gezegd zou ik ook niet zo gauw iets aan iemand vertellen die een vrij groot geheim heeft doorgeluld. Mag dan niet eens heel bewust en in een opwelling zijn, maar wie zegt dat zoiets niet nog eens kan gebeuren?
Ik denk dat je er vrede mee moet hebben en hopen dat ze na een tijdje het gevoel heeft je wel weer in vertrouwen te kunnen nemen. Zo niet, jammer dan. Het is natuurlijk wel een beetje je eigen schuld.

persoonlijk zou ik zo’n iemand nooit meer kunnen vertrouwen.

Mensen aub… Ik hoef echt niet te weten of jullie nog zo iemand gaan vertrouwen… Het eenige wat ik wil is tips wat ik kan doen.

Bijdehand…
Geduld is de enige tip. En geen geheimen meer door lullen.

niks eigenlijk

bijdehand? waarom moeten mensen hier toch altijd zo “volwassen en wijs” zijn. Ze vraagt gewoon of jullie haar niet willen veroordelen, maar haar gewoon tips willen geven. Als je geen tips hebt, reageer dan niet…
Ik zou ook zeggen “geduld”. En probeer haar te verassen met leuke dingen, om de band weer een beetje op te bouwen.

Graag gedaan voor mijn mening en tips.
Er zijn geen tips, laat haar met rust, anders vertelt ze je uberhaupt niks meer als je haar nu gaat pushen dat ze dat moet doen, terwijl je een groot geheim doorverteld hebt. Ik zou eerder proberen in te zien dat je er niks aan kan doen en dat het je eigen schuld is dan hopeloos je best gaan doen het vertrouwen terug te krijgen, terwijl dat bij ieder mens gewoon tijd kost (als het dan al terugkomt).

Omdat er mensen zijn die haar gewoon tips geven en blijkbaar is dat dus niet goed genoeg. Niemand veroordeeld haar ook overigens.

Wat voor verassingen heb je dan in gedachten?

Nou als ik jou was zou ik maar heel veel geduld hebben en er vooral niet over gaan zeuren naar haar toe. Een maand is echt een hele korte tijd het kan wel maanden misschien wel jaren duren dat ze je weer vertrouwd. Want ik begrijp dat er spijt van hebt maar ze hoeft je niet te vergeven, ze hoeft je niet weer te vertrouwen als ze dat ooit weer wilt doen is dat haar keuze en dat kan een tijdje duren.

stuur haar een lief kaartje :slightly_smiling_face:

Meer tips?