Hoe kan je reageren op lieve dingen?

Mijn vriendje/ scharrel zegt echt heel vaak hele lieve dingen, alleen ik weet echt nooit hoe ik moet reageren. Ik zeg altijd aaah, wat ben je toch een schatje maar dat is nou niet echt een leuk antwoord…
Hoe reageer jij meestal op lieve dingen die je vriendje zegt of complimentjes?
xx

Geef hem een knuffel?

Ik heb hetlzefde! Mijn vriendje heeft altijd van die lieve romantische tekstjes, echt de mooiste die ik ooit hoorde/las ;$ en meestal antwoord ik dan iets van aahw, wat lief <3 maar voel me daarna wel hel stom haha :’)

Ik weet ook nooit goed wat ik moet zeggen, want ik vind het zo afgezaagd om dan ook zoiets terug te zeggen, alsof het ‘moet’.
Dus ik zou heel lief kijken en hem een knuffel/kus geven.

Ik heb ook hetzelfde! Alleen daar heb je niet zoveel aan haha

als ie weer een keer iets liefs tegen je zegt,
zeg dan gewoon dat je niet weet wat je terug moet zeggen.
ik denk dat ie dat wel schattig vind.

of je weet gewoon niets terug te zeggen omdat je je gevoelens niet in woorden kan omzetten ofzo?

Haha ik heb het ook.
Maar meestal kijk ik m dan idd lief aan & geef ik knuffel/kus. Ik weet het anders ook niet, maar, zoals Kaashaas al zegt, als ik wat terug ga zeggen, is het dan meer omdat het ‘moet’. Dus… voor mij is dat wel de beste manier.

dat vind ik ook moeilijk want ik heb het meestal aan de telefoon als hij iets zegt dat ik denk jaaaa wat kan ik daar op zeggen dan zeg ik meestal ook iets van; wat ben je toch lief
en anders geef ik hem gewoon een kus denk ik

maar wat kan je dan zeggen aan bijvoorbeeld de telefoon of iets dergelijks?

ik weet niet, iets van: aah dankje jij bent ook zo lief

beetje glimlachen en haha dankje?

Whahaha, dat hem ik juist andersom. Ik stuur hem altijd leuke dingen enzo, en dan krijg ik altijd reacties als ; awh wat lief <3

Maarja, hij is nou eenmaal niet zo romantisch ingesteld xd