Hoe kan je makkelijk je buikje weg krijgen??

Hi ik heb een vraagje.

Hoe kan je van je buikje af komen? Ik heb namelijk amper ervaring in afvallen :flushed:
Ik wil van het gezeik af dat ik een buikje heb hahaha. En normaal een strak t-shirt kunnen dragen zonder een rare bobbel te zien.

Ik kan niet naar de sportschool gaan vanwege weinig tijd en school.

Iemand tips?

je kunt niet makkelijk van je buikje afkomen.

Een combinatie van gezond (en genoeg) eten, krachttraining en cardio. Een sportschool is daarvoor niet per se nodig - maar als je wat strakker wil worden zul je daar wel tijd in moeten (willen) steken, anders zal er weinig veranderen.

Houd wel in je achterhoofd dat iedere vrouw een beetje een buikje heeft. Het vet op je buik heeft een functie, namelijk het beschermen van je baarmoeder. Pas als je een heel laag vetpercentage hebt zal je buikje echt verdwijnen, en dat is niet gezond om langdurig vol te houden. Wel kun je je natuurlijk focussen op wat strakker worden, en een goede houding kan optisch ook veel verschil maken. Als jij in je rug hangt lijkt het eerder alsof je een buikje hebt dan wanneer je netjes recht staat.

Verder zijn er al genoeg topics waar je tips over dit soort dingen kunt vragen. Slotje?