Hoe kan je het best je ex vergeten?

Hoe kan iemand die smoorverliefd is zijn ex vergeten

Hem een tijdje niet spreken/zien,
afleiding zoeken zodat je zo min mogelijk over hem nadenkt,
bedenk waarom het nu je ex is ,
Verwijder jullie gesprekken zodat je het niet steeds terug gaat lezen ( dat doe ik iig haha ),
Zorg dat zijn foto’s verwijderd zijn of dat je ze niet elk uur ziet door ze ergens anders op.te slaan als je dat graag wilt zoals op je laptop ,
Ga sporten om je hoofd leeg te maken , of ga wandelen met een vriendin en praat er goed over zodat je je gevoelens niet oppropt

Succes !

Er zijn genoeg topics hierover, dus ik zou zeggen kijk daar even in!

Ik wil hem niet vergeten :frowning_face:

Maar het is zo moeilijk om hem te vergeten… Ik heb met hem samengewoond en hij doet nu alsof het hem niks interseerd. Ik heb echt gevochten voor hem en aan ene kant denk ik dat hij me wel graag ziet maar aan de andere kant wil hij gewoon vrij zijn

Get over him and get under another boy.

Zorgen dat je hem niet tegenkomt, in het echt, maar ook op je telefoon (foto’s, whatsapp) en op internet (niks vervelender dan hem steeds op Facebook voorbij zien komen). Dat heeft mij veel geholpen!

Hihii ik heb hetzelfde probleem maar ik wil hem eigelijks niet kwijjt!!(:’

Gewoon door verder te gaan met je leven. Je vergeet hem niet, maar het gevoel dat je krijgt wanneer je aan hem denkt wordt steeds minder.

Ik heb 4,5 jaar een relatie gehad, hij maakte het uit, en ik was helemaal kapot.
Hij wilde vrienden blijven…

Ik denk vaak heel nuchter over alles na.
ik kan geen vrienden blijven met hem. ik heb hem verwijderd/geblokkeerd van alles. geen contact, want dan doe ik mezelf steeds meer pijn.

hij heeft me nog een keer benaderd om te vertellen dat hij bijna een nieuwe vriendin had, dit was niet rot bedoeld van hem, maar kwam wel ontzettend rot over. hij vond dat hij het moest vertellen aan mij.

ik heb hem haarfijn uitgelegd uit is uit, je bent niks meer van elkaar. het is over geen verantwoordelijk heden meer tegenover elkaar.
hij kon het niet begrijpen.

Maar ik wel. ik wilde niks meer met hem te maken hebben. gewoon omdat ik moest gaan leren van mezelf te houden.
het heeft lang geduurd maar naar 8 maanden kan ik zeggen dat ik er ONGEVEER overheen ben.
tuurlijk denk ik nog wel eens aan hem, maar hij beïnvloed helemaal niks meer.

Amen :slightly_smiling_face:

Nieuwe jongens leren kennen.

Dat vind ik persoonlijk niet het juiste antwoord. als je opzoek gaat. stop je het gevoel alleen maar dieper. ooit gaat het uitkomen en heb je er jezelf mee.

Leer eerst weer van jezelf houden voor je je aan een andere jongen bind. Je moet onafhankelijk durven zijn, en geen vriend nemen omdat je dat dus niet durft