Hoe kan ik weer contact maken?

Dus pas geleden was er zo’n festival met verschillende scholen.
Het was een soort festival voor scholieren en er deden 9 scholen mee. Elke school moest dan een toneelstuk maken.
En daar ontmoette ik hem. Het festival duurde 5 dagen lang en ik zag hem elke dag wat best wel tof is omdat hij dus ook naar andere stukken kijkt van andere scholen (wat niet verplicht is) Ook kwam hij heel aardig en slim over !
Ik hem heb meerdere keren aangesproken en ik heb spijt dat ik hem niet om z’n naam heb gevraagd =((
Maar zelfs ALS ik het wist zou ik niets durven te doen. Ik raapte een keer al m’n moed op en begon tegen hem te praten. Het werd heeeel ongemakkelijk en ik liep dus supersnel weg xD.
Toch wil ik graag weer met hem praten, maar ik weet niet hoe ik in contact met hem moet komen en ik weet niet of ik de ballen heb om hem dan te spreken/toevoegen. Het enige wat ik weet is de naam van zijn school ;/ .

Thanks for reading <3.

Misschien dat je iets op de site ofzo van de school van hem kan vinden of op die site van dat festival (als die er is).

Ik denk eerlijk gezegd dat als je niets over hem weet en enkel weet wat de naam van zijn school is je niet zo ver komt… Weet 1 van je klasgenoten niet toevallig hoe hij heet? Of ken je 1 van de leerlingen van zijn school? Anders vrees ik dat het een verloren zaak is.

Ja! Ik ken toevallig de naam van één van z’n schoolgenoten. Misschien als ik via z’n facebook die ene jongen weet op te sporen. Let’s hope :3

check op facebook/hyves de pagina van die school?

^ YES! Heb hem gevonden (:
Op hyves dan, met foto en al ^^
Dat wordt weer bewonderen op een afstand totdat ik de ballen heb om hem toe te voegen xD

Is dat niet een beetje awkward want eigenlijk hebben niet eens zoveel gesproken & godver, ben gewoon bang xD

Je hebt toch niks te verliezen? Alleen heel veel te winnen.
Daarbij kun je beter spijt krijg omdat je het wel hebt gedaan dan spijt krijgen omdat je het niet hebt gedaan :wink:

Okee, 'k ga beginnen met een subtiele vraag. Ideeen?
ik ben net iets te oud voor dit xD

^ Najaa, ik heb iets totaal anders gedaan xD
Onze school organiseert een talentenjacht en ik heb gevraagd of z’n school ook intresse heeft om mee te doen. Dus in principe heb ik hem uitgenodigd :3