Hoe kan ik sponsorgeld ophalen?

Ik ga in 2014 naar Tanzania met de organisatie Global exploration. Hiervoor moet ik 1800 euro aan sponsorgeld ophalen. Ik heb al veel kleine ideetjes, maar ik heb eigenlijk nog een super actie nodig waarmee ik veel geld zal ophalen. Weet een van jullie iets? Het liefst iets heel makkelijks!
Dank je wel alvast, ik hoop dat het lukt!

Een soort benefiet avond organiseren? Misschien heb je ergens connecties voor een zaaltje/café en dan mensen met verschillende talenten laten optreden, daarna kunnen bezoekers zelf bepalen wat ze aan geld willen geven.

Gewoon eens rond vragen op facebook

Of sieraden(of iets anders) maken en die verkopen. Bij de action krijg je al goedkope do it yourself dingen.

Dit hoort trouwens eerder bij lifestyle

Mijn klasgenootje heeft wc rollen verkocht aan de deuren, op kleedjesmarkten spullen verkocht, heitje-voor-karweitje, foto’s maken en die uitprinten op mooi papier (ze had er wel een goede camera voor :stuck_out_tongue: ), haar idee verteld in de kerk en daar een collecte rond laten gaan (moet je wel kerkelijk zijn denk ik?) etc. Succes!

Dankjewel voor de reacties, ja ik wist niet goed bij welke categorie dit hoorde…
Ik zal proberen zo veel mogelijk uit te voeren! :slightly_smiling_face: