Hee mensen!
Dit is mijn eerste bericht en ik vroeg me af of jullie wat tips voor me hadden;
Vorig jaar rond september had ik veel contact met een jongen en ik was tot over mn oren verliefd. We hebben ook een paar keer gezoend en best vaak afgesproken maar hierdoor ging het slecht op school. Dus ik wilde me wat meer op school concentreren en toen hij me vroeg zei ik nee. Hij was best teleurgesteld maar daarna praatten we nogsteeds heel veel en na een maand vroeg hij me nog een keer en toen zei ik weer nee. Uiteindelijk zei hij: ‘laat maar weten wat je wilt.’ Ik heb best lang nagedacht en na een tijdje heb ik de moeilijkste beslissing gemaakt en gezegd dat ik zeker wist dat ik niks met hem wilde. Terwijl ik nogsteeds doodverliefd op hem was. Maar ik wilde gewoon geen vriendje en op school van al die onvoldoendes afkomen en dat lukte niet als ik constant met hem praatte en me nergens op concentreren. Sinds december hebben we niet meer gepraat, maar nogsteeds denk ik best vaak aan hem en stel ik me voor hoe het zou zijn geweest als ik ja had gezegd. Ik vind dit echt niet leuk dus heeft iemand tips?
Bedankt voor het lezen! xxx