hoe kan ik mn tas opvullen ?

ik heb zo’n friis and company tas gekocht, en in de winkel zag hij er echt mooi uit enzo…
maar ik heb m nu al een tijdje en als ik naar de stad ga ofzo dan doe ik mn mobiel zonnebril makeup blabla enzo dr in maar dan ziet ie er bestwel leeg uit van buiten en je ziet zeg maar die onderkant van de tas naar beneden gaan, ( ik weet niet of jullie me begrijpen haha, x’D) maar omdat hij geen stevige bodem heeft zeg maar zakt ie naar beneden…
iemand tips?

alvast bedankt =)

Prop er gewoon, nog meeeer in : notitieboekjes, addressenboekje, agenda, pennenzakje, toilettas (ook weer lekker gevuld :stuck_out_tongue:) zo zal ie wel al voller lijken :wink:

okee zal ik doen =)
bedankt voor je tip!

een vest:P meteen heel de tas vol

haha dat probleem heb ik ook XP Ik heb zo’n grote bruine tas van invito
Ik doe er altijd wat boeken in,meestal schoolboeken.
Niet te veel natuurlijk anders word het te zwaar maar gwn een paar…

Ja dat had ik eerst ook. Ik stop voortaan een vest in mijn tas!

Wc rollen derin doen

Gewoon wat dingen erin stoppen.

haha wc rollen XP

Ja, ik snap wat je bedoeld. Dat is echt irritant! Ik stop er dan meestal een vest in.

een sjaal, kan je er ook indoen =)

Je kunt een plankje in dee onderkant doen zodat dat niet zo uitzakt, en gewoon een flesje water fso meenemen dan is ie ook wat voller

Idd sjaal, vest, jas, flesje water, paraplu :wink:

haha bedoel je die bowling achtige tas?
die heb ik ook, maar die heeft een stevige bodem zegmaar, ookal doe je er niks in hij blijft in dezelfde vorm

uh wat voor plankje bedoel je?, houtachtig?
mn moeder wou van een boodschappentas een stukje eruitknippen maar het hielp niet =(

Jah die!
Helaas is dat gouden dingetje op 1 riempje eraf gevallen,heb geen idee waar het is…het ligt vast ergens op straat =S

ja je kan zon dun triplex plankje erin doen, of iets van plastic fso, dat had een vriendin van mij ook in haar tas gedaan

haha bij mij is ie helemaal stuk, de rits is eraf… en hij is gescheurd aan een kant… komt omdat ik altijd mn schoolboeken erin deed:P

:thinking: Hoop dat die van mij niet zo kapot gaat zoals die van jou,ik stop er ook altijd mijn schoolboeken in.
En als hij toch wel helemaal kapot gaat dan koop ik een nieuwe denk ik,want vind het een erg mooie tas.

Jah en dan ben je ergens, zal je je tas opendoen rollen er wc rollen uit haha