Hoe kan ik mijn vriend verwennen?

Hee,
waarschijnlijk is de vraag al heel vaak gesteld, maar ik wil van de week m’n vriend verwennen.
Alleen als je op internet zoekt vind je echt alleen maar dingen die op seks uitdraaien, en dat hebben we nog niet.
Dus wie heeft er tips/leuke ideeën?
Ik wil sowieso m’n bh & ondergoed aanhouden. Hij wil alles wel uittrekken. Heheh.
Dank je alvast. =)

Met 'm film kijken, een cake (of iets dergelijks) voor 'm maken, voor hem koken, massage geven? :slightly_smiling_face:

Samen in bad? (met bikini dan)

Als je niet wil dat het op seks uitdraait waarom zet je het dan hier neer? Het is nu een beetje onduidelijk wat je nou wil

^ Omdat het wel iets mag zijn in die richting, ik wist niet of dingen als in aftrekken enzo ook bij gewoon ‘liefde’ mocht.
En met verwennen, gewoon, tja. Iets leuks doen, iets niet-standaards.

We hebben allebei geen bad :’)

Uitgebreide massage met olie in je lingerie?

Ik zou denk ik een romantisch avondje organiseren, een heel lekker drie-gangen menu klaarmaken met lekker toetje, daarna een uitgebreide massage, misschien een leuk cadeautje voor hem maken/kopen?

Geef hem een massage, een bilmassage doet het altijd goed bij mijn vriend xD!

Hmm, een masage wordt het dus, waarschijnlijk.
Ik kan waarschijnlijk ook zo goed maseren, o-oh oO.

Massage met happy ending. Jij masseert hem terwijl hij naakt is en jij in je lingerie, als je klaar bent geeft je hem een blowjob of trek je hem af. Sowieso dat ie dan gelukkig is, als mijn vriendin dat bij mij deed was ik ook zeer tevreden geweest :slightly_smiling_face:

hahahahaha, zo typisch dit.
doet je vriendin zulke dingen?

Meestal ben ik de gene die de massages geeft :stuck_out_tongue: ik krijg alleen de happy ending :wink:

hmmmmm goed geregeld… en je vriendin krijgt nooit een happy ending?

Oh die krijgt ze zeker wel hoor :wink: maak je daar maar niet druk om.