Hoe kan ik mijn spullen het snelst/best verkopen?

Ik weet niet of dit beter bij fashion of verkoop paste, maar ik plaats het hier.

Ik heb echt ontzettend veel kleding, accessoires, tassen, schoenen en andere spullen die ik niet meer draag. Ik zit al op een stuk of 5 uitverkoop/tweedehands groepen op Facebook en ook op marktplaats heb ik wat staan. Maar het wil niet echt lukken.

Ik verkoop mijn spullen omdat ik ze te weinig draag, maar wil er wel wat geld voor terug hebben, aangezien we het thuis niet heel breed hebben, en ik dit als een van de manieren zie om toch wat bij te verdienen.

Via marktplaats krijg ik veel interesse en mails, maar de meeste haken af, erg vervelend. Wat is fijn en snel/handig om al mijn spullen te verkopen?

Waarom maak je er geen verkoopopic bij anders? Zal vast interesse zijn maar houd er rekening mee dat er veel jonge meiden op GS zitten dus het kan zijn dat je wat minder krijgt (niet per se) dan op marktplaats maar je kan t proberen! En als je megaveel hebt kun je ook eens op de rommelmarkt staan zoals de ijhallen in amsterdam. Succes!

Huur een kraam bij de IJhallen!