Hoe kan ik mijn ouders overhalen?

6 uur is een hele normale tijd voor werkende volwassenen (haar ouders) om op te staan hoor. Als ze al praktisch huisarrest krijgt om een onvoldoende (wat ik trouwens erg overdreven vind als dat het hele verhaal is) dan wil ze zeker niet gestraft worden voor het uit huis sluipen.

Je neemt m’n opmerking een beetje te serieus :grinning_face_with_smiling_eyes:

^Die ook allemaal rond de 12 zijn neem ik aan?
Ik vind het eerder bizar dat zij wel mogen dan dat jij denkt dat je niet mag.

En sowieso wel dat je ook in Hilversum eerder moet zijn dan 6, je bent echt niet de enige met dit plan. En daarna moet je zeker ook nog naar school? Ik zou het lekker laten en een keertje met je vriendinnen in je pauze een donut daar gaan eten ofzo.

Ja, bij nader inzien wel hahaha

5 andere kinderen ja.
Ik snap dat jij dat als 12 jarige misschien niet begrijpt of inziet maar je ouders zijn niet goed bij hun hoofden als ze je toestaan om daar om 6 uur 's ochtends op de stoep te staan, zelfs afgezien van je huidige straf.

Oké, dat advies van me was idd dom:-) Maar miss kan 1 van je ouders (of die van je vriendinnen) mee? de kans acht ik klein maarja… Maar mn advies was meer sarcastisch bedoeld…:frowning: :hammer:

^ Dat dus. Dan is er echt iets mis met je opvoeding als zij dat toestaan.

Dit is zo irrelevant :’)

on topic: Je bent 12, luister gewoon naar je ouders. Het zijn maar donuts, je kunt ze echt wel missen.

^ Nee hoor.

Wacht even, een leven zonder DONUTS? :bowing_man: :beer: :hammer: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nou weet je. Als TS niet gaat dan is zij de enige van haar vriendengroep die niet mag. Ik vind het nogal onaardig van die ouders om haar dan niet te laten gaan. Willen je ouders niet mee? Of heb je geen oudere zus of nicht of vriendin ofzo. Ik bedoel, wat kan er gebeuren om zes uur sochtends? Daarnaast mag ze niet meer naar frisfeesten maar dit is iets anders, ik zou het dus gewoon netjes vragen en uitleggen.

Welke ouder gaat er nou op een werk- en schooldag om 6 uur voor de deur van een donutzaak staan? Zij moeten toch ook gewoon naar hun werk of voor de rest van het gezin thuis aanwezig zijn?

Ja weet ik niet, ik noem ook maar iets. Maar ik vind haar niet laten gaan om bepaalde redenen (heb nog niet echt goeie gelezen hier?) ook stom omdat ze dan wordt buitengesloten.

Dat weet ik, want ik heb er ook gewoond. Tho.

Waar staat dat? Ze zegt dat ze met 5 andere vriendinnen wil gaan, niet dat ze allemaal al toestemming hebben. Kan me echt niet voorstellen dat die ouders dit wel goed vinden.

Fair enough, dat staat er idd niet.

de andere mogen wel…

6 uur is inderdaad te laat om daar te gaan staan als je 1 van de 100 wilt zijn. En ik denk dat als ze je niet weg laten gaan voor een onvoldoende ze je al helemaal niet daar een nacht laten staan. Als het je vriendinnen alsnog lukt kan je ook donut van hun nemen aangezien je er 6(!!!) per week krijgt. daarbij heb je toestemming nodig van je wettelijke vertegenwoordiger (je ouder) en zal die dus ook mee moeten.

Tja, van jouw ouders mag je niet. Big deal. Ga gewoon lekker uitslapen die dag joh, jullie zullen toch erg weinig kans maken.

Laat je vriendinnen lekker koukleumen en moe zijn. Mochten zij bij de eerste honderd mensen zitten zullen en dus één jaar gratis donuts krijgen, zullen ze vast wel zo lief zijn om jou ook te voorzien. Win-win.