Hoe kan ik mijn ouders overhalen?

Hoi! Ik heb een vraag. Weten jullie hoe je mijn ouders kan overhalen? Het zit namelijk zo, bij mij in de stad word een dunken donuts geopend. Allemaal vriendinnen van mij gaan daar vroeg heen, want als je 1 van de 100 eerste bezoekers bent, krijg je een jaar lang gratis donuts. Het probleem is. Laatst heb ik nogal op mn donder gekregen en nu mag ik dus niet echt meer dingen doen. Hoe kan ik ze overhalen? Het is woensdag al, en ik moet het vandaag vragen. Weten jullie het? alvast bedankt.

Tja, je hebt het er zelf naar gemaakt. Weet niet of het je gaat lukken, als het echt strenge ouders zijn.

Ik las de titel en dacht nee. Wij gaan je niet helpen om je ouders over te halen. Je hebt het er zelf naar gemaakt, wie zijn billen brandt, moet op blaren zitten…

Hey,

Ik wil je helpen, maar ik stel wel ff wat vragen. Dat helpt me met ideeën:
-Wat heb je uitgespookt?:slight_smile:
-Hoe oud ben je?
-Hoe laat ga je naar de stad?
-Heb je huisarrest?

xooxo

Gewoon je volwassen opstellen. Vraag of je erheen mag, dat je snapt dat t niet slim was je proefwerk te verzwijgen en geen hulp te vragen voor de stof, dat je je lesje geleerd hebt.
Mag je niet, dan zo laten, je gaat ook niet dood van geen donuts. Overigens komen daar heel veel mensen op af, dus ik zou er sowieso niet vanuit gaan dat je bij de eerste 100 zit. Als je ze wel laten gaan bedank je ze en zorg je dat je je aan de gemaakte afspraken houdt, zodat ze weten dat je ze serieus neemt en je niet weer meteen de komende tijd niet weg mag.

Als je bij de eerste 100 mensen wil horen, dan ben je om 06.00 uur echt te laat. Mensen gaan daar de hele nacht staan/zitten.

Okeej, maarre… het feit dat je blijkbaar een onvoldoende had is toch niet zo erg?! Ik zou gewoon vragen! En als je niet mag… Je ouders slapen dan toch nog… Ga gewoon:-)

Sorry, maar dat is echt het meest domme wat je kan doen. Ja, de reactie van ouders is misschien overdreven maar wij weten de gehele situatie niet. Een ding wat ik je wel kan vertellen, is dat eht erger wordt als je gaat zonder te vragen.

Fan-tas-tisch advies, echt!

Je bent 12. Ik snap dondergoed waarom je niet om 6 uur s’ ochtends daarheen mag.

Ik ben bijna 18 en ik denk dat mijn ouders het nog steeds zouder verbieden :grinning_face_with_smiling_eyes:

En dit, inderdaad. Ik zou dit als ouder nóóit toestaan.

ik woon in hvsum tho, niet erg groot.

Hvsum heeft een station, dus mensen kunnen van ver komen tho

Ik denk dat je ouders het hoe dan ook niet toestaan dat je buiten uren in het donker gaat staat wachten voor de kans op een jaar suikerziekte, maar oke :’)

Je krijgt geen diabetes van het eten van te veel suiker. Suiker is wel een van de dikmakers en van vooral vet op je taille kun je een grotere kans krijgen op insulineresistentie.

niet in mijn 1tje tho, ik ga daar dan wel heen met 5 vriendinnen

ja oke xD