hoe kan ik mijn moeder overhalen.

.

zeuren zeuren zeuren :grinning:

-

Wil je nu nog naar Portugal op vakantie?

het is zegmaar 3 dagen voor de hersftvakantie:P

Nou lijkt me sterk als je de eerste paar dagen van school al weg mag zomaar;)

Je hebt net 7 weken de tijd gehad om op vakantie te gaan en dan wil je nu?

Trouwens, als ze er op school achter komen en de leerplichtambtenaar instellen ben je de lul.

Ik denk niet dat je moeder over te halen valt, wat ook wel logish is trouwens.

Je kan je wel gewoon ziekmelden, alleen het valt wel op net voor de vakantie.

kom je een beetje laat mee, vind je niet

Ze zei voor de herfstvakantie, dus niet nu al :stuck_out_tongue:
Maar, ik zou haar veel foto’s van Portugal laten zien, van WAUW! Weet je wel, en al alles ‘regelen’ zonder te boeken etc, dus dat je zegt zolaat vliegtuig, zolaat hotel, dit en dat hotel etc.

Vind dat altijd zo kansloosssssssss. Van die mensen die de week voor de vakantie al op vakantie gaan… Maar uhm om over te halen: zeggen dat je die week voor de vakantie toch niet veel te doen heb? (geen idee of dat zo is)

Had je denk ik tijdje van te voren moeten regelen.

Gewoon ziek melden, who cares dat het op valt als je een briefje hebt door thuis geschreven ben je in orde, dan kunnen de leerkrachten zoveel zeuren als ze willen. Voor de rest gewoon zeuren bij je moeder & zeggen dat 3 dagen niet zoveel zijn. Dat je alles gewoon kan inhalen, extra zal leren, voordelen noemen enz…
Succes, ik hoop dat je mag gaan. Ik snap wel dat je ‘zoiets’ wilt. Je bent net als mij (:

zeg; dan ga ik extra goed mijn best doen!
en het is en blijft je moeder he,
ze blijft de baas over je totdat je 18 bent…

Op je profiel staat dat je 14 bent, dus ik vind het sowieso een beetje vaag dat je alleen op vakantie gaat naar Portugal… Maar goed, ik ben opgegroeid in een tijd dat kinderen nog in Sinterklaas geloofde en je nog zakgeld in guldens kreeg…

Je had je vakantie beter moeten plannen, dus op een vrijdagmiddag na school of anders op zaterdag. Eigen schuld.

Volgens mij gaat ze niet alleen?

Ze gaat zo te lezen niet met haar ouders en met vriendinnen zou ik niet zo verantwoord vinden als je 14 bent. Maar hey, zoals ik al zei, ik ben geloof ik hopeloos ouderwets =P