Hoe kan ik mijn kast oppimpen

jaa, ik heb een super saaie witte-tot aan het plafond-2 meter brede- ikea kast,
en ik vind hem zoo saai weetje,
weten jullie tips op hem te pimpen ( ook binnenkant ) ?

Stickers, speciaal voor meubels. of plaatjes op je kast plakken.

^^
ja, ik ga ffe zoeken voor plaatjes, dankje (:

mischien een foto kan ik meer dingen verzinnen!

Eeen spiegel erin plakken
Elke dag een foto maken van de outfit die je aan hebt en uitprinten en in je kast plakken… (leek me zelf ook wel een vet plan ga ik doen als ik een printer heb XD)
collage maken
poehh veder weet ik ff nix meer

Tekeningen opplakken van outfits ofso?

reclame pagina’s uit tijdschriften erop plakken, heb ik aan de binnenkant van mijn deur en ik vind het erg mooi :slightly_smiling_face:

weg doen en een leuke kast kopen :astonished:

Kaarten met leuke teksten erop plakken… jeweetwel die gratis kaartje die je in de kroeg en bios kan pakekn.

Je hebt bij bijvoorbeeld de Praxis enzo van dat raamfolie. Dat kun je ook op meubels gebruiken. Soms hebben ze best leuke, kleurrijke printjes. Daar zou je een paar stroken van op je kast kunnen plakken.

Je kunt er allemaal kleine spiegels opplakken - dus niet 1 grote, maar bijvoorbeeld 3 ronde spiegels.

Foto’s van jou en vriendinnen of gewoon dingen die je mooi vindt.

Je hebt bij de Xenos van de grote vlinders, die zou je ook op je kast kunnen plakken, of bloemen of zo.

Een vlak schilderen in een kleur die lekker opvalt of een vlak met schoolbordverf - zo kunnen jij en vrienden dingen erop schrijven of tekenen. Of iets met magneetverf. Dat is ook wel grappig :slightly_smiling_face:

Ik heb er foto’s van mij met m’n vrienden & vriendinnen hangen, een poster, buttons, een kartonnen gitaar, en lichtgevende dingetjes :stuck_out_tongue:

UP