hoe kan ik mijn kamer opfleuren?

haaaaaai iedereen. ik krijg binnenkort een nieuwe kamer :wink: ! maar ik weet niet hoe ik hem een beetje kan opfleuren. mijn andere spullen worden stillaan kinderachtig. In welke kleuren kan ik mijn kamer schilderen? en welke accesoires erbij. waar kan ik die accesoires kopen? :couplekiss_man_woman: -jes ikke

witte muren en alles in kleur! bij de action heb je leuke kaarsen en vaasjes enzo!

ik heb wit met roze, 3 witte muren, een roze/wit geblokt behang, en dan roze spulletjes :slightly_smiling_face:

ik heb een groene muur met bruin barok, en dan mijn andere wanden creme, met een donkerbruine vloer.
de rest is opgefleurd met allemaal kleurtjes groen.

zoiets kun je ook met andere kleurtjes doen, dat je 1 muur een andere kleur doet en de rest rustig, en dan met leuke spulletjes opfleuren ofzo.
kijk bijv. eens bij de hema, kwantum, leen bakker, en natuurlijk de ikea.
maar er zijn nog zoooveel meer winkels. gewoon eve googlen, vind je vanzelf veel meer.
als je inspiratie wilt opdoen kun je ook nog even op deze site kijken: www.hoewoonik.nl

thanx!!!

ik wil juist bordeax rood met creme kleurige muren ^^

is fel oranje met fucsia roze mooi?

ik zou het niet doen, omdat het na een tijdje misschien gaat vervelen,
ik zou witte muren doen, en dan accesoires in fel oranje en roze :slightly_smiling_face:

IKEA! daar ken je leuke dingen kopen

je hebt gelijk

Ik heb alles wit, en dan felle gordijnen, kussentjes en kaarsjes enzo, zo ziet het er niet kinderachtig uit, en je word het niet snel zat, en maak het niet té vol, =]

ik zou dan van die prikborden kopen, en daar allemaal leuke dingen uit cosmo’s en fancy’s halen enzo :slightly_smiling_face: Daar heb ik nu 2 prikborden mee vol geplakt. Natuurlijk kun je ook foto’s op je muur plakken. Altijd leuk! en je kuntze ook makkelijk weghalen :wink:

ja, leuk! waar kan ik die kopen?

ik heb witte muren, en een rode kamer.
met een rode bank, en rode stoeltjes…:slightly_smiling_face:
mijn tip voor als je een kleinte kamer hebt: houd je muren wit!!
mijn vriendin heeft veel behang, en dat maakt je kamer nog kleiner!
ik hoop dat je er iets aan hebt.
x

Ik heb een zeeblauwe muur en daarop heb ik een stuk of 20 dezelfde fotolijsten maar in allemaal verschillende maten gehangen, met daarin modefoto’s uit de Glamour etc. De andere drie muren zijn beige en een donkerbruine vloer… verder heb ik alles in de kamer in die kleuren!
ik zou niet teveel kleuren doen, dat maakt het snel heel erg druk en je bent misschien snel uitgekeken op al die kleuren! het wordt ook snel wat kinderachtig…

nouuu die is origineel zeg -.-

ik gabinnenkort m’n kamer ook verven enzo!
ikweet niet of je er iets aan hebt maarik vertel wel eventjes wat ik ongeveer wil.

• 3 muren lichtpaars & 1 donker.
  • witte meubels ( bed bureau & stuff )
  • Prikbord ( met allemaal textjes, plaatjes, foto’s met vriendinnen )
  • felle kleurtjes accesoires ( limegroen, Roze, Geel Oranje enz. )
  • leuke kaarsjes&fotolijstjes bij Xenos.

njaa succes ermee!

We gaan binnenkort verhuizen en dan krijg ik dus ook een nieuwe kamer. En ik doe mn muren zwart met witte banen, en dan knal blauwe gordijnen en accesoires enzo.

zo heb ik het ook ong :grinning:
en met leuke accesoires zoals: 3 vaasjes met nep bloemen erin, 1 kant van me kamer is een ‘film hoekje’ waar een bank staat en tv en ps2 enzo.
en ik heb ook kussentjes in het roodenzo^^
EN ik heb een spiegel best groot en dan doe ik daar me make-up enzoo :grinning:
naja hooplyk heb je wat inspiratie :stuck_out_tongue:
xxx

Hee,

Ik heb 2 muren steenrood ( die zaten zal ik maar zeggen, aan elkaar vast)
en 2 muren wit ( zitten ook aan elkaar vast!)
de rode muur is heel rustgevend enz. En de witte maakt het niet te druk.
Het kijkt ook wat mooier dan bijv. een knal blauwe muur ofzo.
Dat kan ook mooi zijn maar dat vind ik net iets TE!

xx

PS. Steenrood is meer van dat donker rood!